مرجع خبری پرسپولیس : عملکرد ضعیف تیم فوتبال پرسپولیس مقابل راه آهن اعتراض تماشاگران به عملکرد این تیم را به دنبال داشت و آنها باز هم بازیکنان تیم محبوبشان را متهم به بی غیرتی و کم کاری کردند.

پس از آنکه تیم فوتبال پرسپولیس گل چهارم را از تیم راه آهن دریافت کرد علی کریمی به میانه زمین آمده و بر سر بازیکنان این تیم فریاد می کشید در این شرایط تماشاگران به شدت کریمی را تشویق کرده و علیه بازیکنان تیمشان شعار می دادند و آنها را بی غیرت خطاب می کردند.

 

نکته جالب توجه اینکه تماشاگران پرسپولیس بعد از هر گلی که تیمشان دریافت می کرد علی دایی را تشویق می کردند اما با هر حرکت امیدوار کننده از سوی سرخپوشان نوع تشویق آنها بر می گشت.

بازی ضعیف تیم پرسپولیس واکنش شدید مصطفی دنیزلی را نیز به همراه داشت تا جایی که او حتی از محوطه فنی خارج شده و بر سر شاگردانش فریاد می کشید.

گروهی از تماشاگران تیم پرسپولیس با سردادن شعارهایی  حضورعلی کریمی در پرسپولیس را به رخ علی دایی می کشاندند.

در پایان این دیدار علی کریمی در میانه های میدان ایستاده بود و با بهت ناشی از این شکست از همبازیانش انتقاد می کرد. دنیزلی هم از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

پس از شکست 4 بر 3 پرسپولیس مقابل راه آهن هواداران خشمگین پرسپولیس علیه تمامی بازیکنان پرسپولیس به جز علی کریمی شعار سر دادند و خواستار جدایی آنها از پرسپولیس شدند.

 

*تعدادی از هواداران نیز دنیزلی را هنگام ورود به رختکن هو کردند.

 

علیرضا نورمحمدی در پایان مسابقه در رختکن به دلیل لیز خوردن مصدوم شد.

 

 

پرسپولیس برای سومین بازی متوالی است که در رقابتهای لیگ برتر شکست می خورد.

 

۴ بازیکن پرسپولیس و راه آهن آزمایش دوپینگ دادند.

حسین هوشیار و حسین بادامکی دو بازیکن پرسپولیس و حسین کعبی و وحید کفشگری دو بازیکن راه آهن در پایان مسابقه تست دوپینگ دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)