مرجع خبري پرسپوليس: خبرنگاران اماراتی در نشست مطبوعاتی قبل از بازی فردا سراغ علی کریمی را از کادر فنی و خبرنگاران می‌گرفتند.


در نشست خبری سرمربیان تیم های فوتبال الشباب امارات و پرسپولیس ایران که از ساعت 13 امروز در باشگاه الشباب برگزار شد حاشیه‌هایی به وجود آمد که در زیر می‌خوانید:

 

* مصطفی دنیزلی راس ساعت 13 به وقت امارات در ورزشگاه الشباب حضور پیدا کرد. مربی سرخ پوشان ابتدا زمین بازی فردا را از نزدیک مورد بررسی قرار داد. زمین چمن کمی وضعیت خوبی ندارد و دنیزلی چندان از کیفیت آن راضی نیست.

مربی پرسپولیس در پاسخ به سوال مسئولان الشباب که آیا از زمین راضی است یا خیر؛ فقط سری تکان داد.

 

* قبل از شروع نشست خبری دنیزلی با سرمربی الشباب برخورد بسیار خوبی را داشت و دقایقی در گوشه‌ای از سالن کنفرانس با یکدیگر صحبت کردند.

 

* 7 خبرنگار نوشتاری عرب‌زبان و یک خبرنگار تصویری در کنفرانس امروز حضور داشتند.

 

* خوش و بش شیث رضایی با خبرنگاران عرب‌زبان به زبان انگلیسی هم در نوع خود جالب بود. او در انتهای کنفرانس وقتی قصد ترک سالن را داشت به یک‌باره رو به خبرنگاران کرد و گفت: به امید پیروزی فردای پرسپولیس در بازی با الشباب که باعث تعجب خبرنگاران عرب‌ شد.

 

*خبرنگارانی که در باشگاه الشباب حضور داشتند سراغ علی کریمی را می‌گرفتند و می‌پرسیدند که چرا این بازیکن به کنفرانس مطبوعاتی نیامده است. حتی سوال‌هایی داشتند که آیا کریمی می خواهد از فوتبال خداحافظی کند یا خیر.

 

* دنیزلی اولین نفری بود که کنفرانس خبری را ترک کرد اما او قبل از اینکه این کار را انجام دهد از شیث رضایی خواست او سریع‌تر از سایرین به هتل برود تا راس ساعت همراه با سایر بازیکنان ناهار خود را بخورد به همین دلیل شیث زودتر کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد.

 

* در کنفرانس امروز ترجمه‌ها ابتدا از زبان ترکی به انگلیسی و سپس به عربی ترجمه می‌شد. در نشست مطبوعاتی سرمربی الشباب هم ابتدا از برزیلی به انگلیسی و سپس از انگلیسی به عربی ترجمه می‌شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)