مرجع خبری پرسپولیس : دیدار تیم های فوتبال الاتحاد عربستان و پرسپولیس تهران در حالی در ورزشگاه عبدالله فصیل بن عبدالعزیز برگزار می شود که 25 هزار نفر ظرفیت ورزشگاه از سه ساعت مانده به آغاز بازی پر شده است.

 

دیدار تیم های فوتبال الاتحاد عربستان و پرسپولیس تهران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالی از ساعت 22:40 در ورزشگاه عبدالله فصیل بن عبدالعزیز  آغاز می شود  که از سه ساعت مانده به آغاز بازی سکوهای متعلق به تیم الاتحاد پر شده است.

 

 

* این اتفاق در حالی رخ داد که اکثر تماشاگران حاضر در ورزشگاه پیراهن زرد بر تن کرده و شماره پیراهن بسیاری از آنها 18 بوده که متعلق به “محمد نور” است.

 

* برخی از تماشاگران روی دیوارهای اطراف ورزشگاه نشسته و منتظر آغاز بازی هستند.


* ساعت 19 و 15 دقیقه داوران با اسکورت وارد ورزشگاه شدند و5 دقیقه بعد برای بازدید زمین بازی به محوطه چمن ورزشگاه وارد شدند. آنها  در گوشه و کنار زمین با همدیگر عکس یادگاری انداختند.

* مسئولان کنسولی ایران در جده خبری را در خصوص مشکلات بین مدیران باشگاه الاتحاد در روزهای اخیر که در برخی رسانه‌های عربی منتشر شده را اعلام کردند.

* مسئولان عربستانی در ادامه کارشکنی‌های خود کارت نفرات همراه تیم را بسیار دیر در اختیار آنها قرار دادند و اسامی نفرات ثبت شده روز کارت نیز کاملا اشتباه است این اتفاق باعث شد همراهان و تیم خبری همراه تیم با 45 دقیقه معطی و در نهایت با بلیت وی آی پی نه کارت مخصوص بازی وارد ورزشگاه شوند.

* در جایگاه ویژه صحنه هایی از دیدار تیم های نسف قارچی ازبکستان و استقلال ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی این مسابقات پخش می شود.

* اتوبوس حامل کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس هم با یک اسکورت ساعت 19 به وقت محلی وارد ورزشگاه شد. در این بین ایمون زاید نخستین فردی بود که وارد محوطه ورزشگاه شد و از سوی اندک تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفت.

* تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که در فهرست نفرات پرسپولیس برای این بازی قرار نداشتند برای دقایقی از رختکن خارج شده و وضعیت ورزشگاه را از نزدیک تماشا کردند.

* در حالی که اعلام شده بود این مسابقه برای هواداران عربستانی رایگان است برخی از آنها برای ورود به ورزشگاه بلیت های 100 و 150 ریالی تهیه کرده بودند.

* سه دستگاه آمبولانس در ورزشگاه مستقر شده اند و حدود 50 نفر از معلولان طرفدار تیم الاتحاد در کنار نیمکت ذخیره های این تیم استقرار یافته اند.

* مسئولان تیم پرسپولیس پلاکاردی را برای یادبود ناصر حجازی بازیکن فقید تیم ملی و استقلال تهیه کردند اما ای اف سی اجازه نداده است پرسپولیسی ها با این پلاکارد وارد زمین شوند به همین دلیل قرار است این پلاکارد در رختکن برده و پرسپولیسی ها در آنجا با آن عکس یادگاری بگیرند.

* درحالی که بازیکنان پرسپولیس قصد ترک هتل و سوار شدن به اتوبوس را داشتند یکی دو نفر از مسئولان امنیتی از علی کریمی درخواست کردند که با آنها عکس یادگاری بگیرد.

 

* بازیکنان دو تیم تا ساعت 10 و 15 دقیقه در زمین مسابقه مشغول گرم کردن بودند. بازیکنان پرسولیس با لباس های راه راه قرمز و مشکی به گرم کردن می پرداختند. پس از آن بازیکنان دو تیم راهی رختکن شدند تا برای مراسم آغاز بازی آماده شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)