مرجع خبری پرسپولیس : یکی از مسوولان كمیته روابط عمومی باشگاه بشیكتاش تركیه روز جمعه شایعات مربوط به مذاكره با مصطفی دنیزلی سرمربی تركیه ای تیم پرسپولیس برای هدایت این تیم را تكذیب كرد.

به نقل از ایرنا، این مسئول روز جمعه در پاسخ به شایعاتی مبنی بر مذاكره باشگاه بشیكتاش با دنیزلی برای تصدی پست سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه، گفت: این شایعات صحت ندارد و چنین موضوعی را تكذیب می كنیم .

وی با اشاره به اینكه مسوولان باشگاه بشیكتاش هم اكنون در حال مذاكره پیرامون گزینه های احتمالی مربیگری تیم فوتبال باشگاه این كشور هستند، افزود: در این مذاكرات تاكنون نامی از دنیزلی برده نشده است.

این مقام مسوول در روابط عمومی باشگاه بشیكتاش اظهار داشت: مسوولان باشگاه بشیكتاش هرگونه اطلاعات در ارتباط با گزینه های مورد نظر خود برای تصدی پست مربیگری تیم فوتبال این باشگاه را به طور رسمی در سایت اینترنتی این باشگاه قرار می دهند و هرگونه شایعه در مورد مربیان احتمالی این تیم كه در پایگاه رسمی خبری باشگاه منتشر نشده باشد، عاری از حقیقت است.

لازم به ذكر است خبرنگار ما در آنكارا موفق به تماس تلفنی با مصطفی دنیزلی به علت خاموش بودن تلفن همراه وی نشد.

پایگاه خبری صباح چاپ تركیه امروز نوشته بود : مصطفی دنیزلی سرمربی تركیه ای تیم فوتبال پرسپولیس تهران ، در پی دعوت مسوولان باشگاه بشیكتاش برای تصدی سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه ، یك هفته از آنان فرصت خواسته است .

این پایگاه با اعلام این مطلب بدون ارائه هیچ منبع موثقی نوشت : مسوولان باشگاه بشیكتاش تركیه به دنبال به خدمت گرفتن سرمربی جدید برای فصل آینده تیم فوتبال این باشگاه هستند و از مصطفی دنیزلی سرمربی تیم پرسپولیس ایران و زیكو برزیلی سرمربی تیم ملی فوتبال عراق به عنوان گزینه‌های اصلی این پست نام می برند.

به نوشته این پایگاه دنیزلی در پاسخ به درخواست مسوولان باشگاه بشیكتاش با اشاره به اینكه هنوز مدت قرار دادش با باشگاه پرسپولیس پایان نیافته برای گفت و گو با مسوولان باشگاه پرسپولیس در این مورد از بشیكتاش یك هفته مهلت خواسته است.

این مربی تركیه ای چهارشنبه شب به همراه بازیكنان تیم پرسپولیس برای استراحت به استانبول سفر كرده است. تمامی این شایعات در حالی با آب و تاب هرچه تمام تر در رسانه ها ترکیه ای و ایرانی منتشر می شود که این مربی قراردادی قانونی و یک ساله با تیم پرسپولیس دارد و هرگونه صحبت در خصوص حضور وی در تیم های دیگر می تواند با واکنش حقوقی باشگاه پرسپولیس مواجه شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)