مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است كه هر بازیكنی آرزوی حضور در ان را دارد، امیدوارم امسال با كسب نتایج مطلوب هواداران پرشمار پرسپولیس را خوشحال كنیم.

 

محمد قاضی پس از ثبت قرارداد دو ساله خود با قرمزپوشان پایتخت، گفت: احساس خوبی دارم و قلبا دوست داشتم در تیم پرسپولیس بازی کنم. امیدوارم بتوانم با استفاده از تجارب کادر فنی، بازیکنان ارزشمند این تیم و حمایت هواداران، پرسپولیس را به قهرمانی برسانیم.

وی ادامه داد:  قول می دهم برای موفقیت سرخپوشان با تلاشی مضاعف بتوانم در خدمت باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران پر شور آن باشم.  این تیم در دوازدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران فصل كابوس وار گذشته را فراموش می كند وبه روزهای اوج باز می گردد.

 

وی افزود: پیش از این نیز ثابت کرده ام برای پیراهن تیمم ارزش زیادی قائلم و چون به عملکرد خودم اعتقاد دارم، امیدوارم فصل خوبی را در پرسپولیس پشت سر بگذارم و مطمئن باشید با برنامه آمده ام.

 

وی با بیان اینكه دوسال پیش نیز ازباشگاه پرسپولیس پیشنهادداشته است، افزود:امسال برنامه ریزی مطلوبی برای حضور قدرتمند پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی صورت گرفته و قرار است چند بازیكن مطرح نیز در روزهای آتی به این تیم بپیوندند.

قاضی در خصوص حضور ایمون زاید در پست خود تصریح کرد: برای من فرقی نمی کند با چه بازیکنی هم پست باشم اما ممکن است کادر فنی از سیستمی استفاده کند که با ایمون گلزنی کنیم.

مهاجم جدید پرسپولیس در پایان گفت: بازیکن باید همیشه آماده بازی باشد و با عملکرد خوب خود، مربی را متقاعد کند که در ترکیب اصلی قرار گیرد. من آمده ام به پرسپولیس خدمت کنم و سطح فوتبالم را ارتقا بخشم. موفقیت و قهرمانی تیم پرسپولیس برایم مهم تر از گلزنی است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)