مرجع خبري پرسپوليس : رسانه‌های ترکیه در خبرها و تحلیل‌های خود به نشست مصطفی دنیزلی با مدیران باشگاه بشیکتاش ترکیه اشاره و اعلام کردند سرمربی آینده این تیم امروز یکشنبه مشخص خواهد شد.


به گزارش مرجع خبري و به نقل از مهر؛ سرویس ورزشی شبکه خبری “سامان یولو” اعلام کرد مصطفی دنیزلی در ملاقات با “تامر کران” و “سامت آی بابا” که از مسئولان رده بالای تیم بشیکتاش هستند، در مورد سرمربیگری این تیم مذاکره کرده است.

 

 

این شبکه خبری با اشاره به اینکه باشگاه بشیکتاش ترکیه از طرف یوفا جریمه شده است و در لیگ هم شرایط سختی دارد.

 

سرویس ورزشی شبکه خبری سامان یولو همچنین اعلام کرد این صحبت‌های مصطفی دنیزلی جامعه هواداران تیم بشیکتاش را بسیار خوشحال کرده است. همچنین قرار است هیئت مدیره باشگاه بشیکتاش تا امروز تصمیم نهایی را در مورد تعیین سرمربی تیم بشیکتاش اعلام کند.

 

از سوی دیگر “ساریدار” تحلیلگر ورزشی روزنامه ملیت هم در تحلیلی به حضور دنیزلی در تیم بشیکتاش ترکیه پرداخت و نوشت: مسئولان بشیکتاش موافق همکاری با دنیزلی نیستند زیرا این مربی حاضر نیست با کمیته فوتبال باشگاه همکاری کند. این مربی مایل است در خصوص مسائل داخلی تیم و باشگاه مستقیما با رئیس باشگاه ارتباط داشته باشد.

 

نویسنده مطلب فوق این مسئله را از دلایلی برشمرد که مسئولان باشگاه بشیکتاش حاضر به همکاری با دنیزلی نباشند و افزود: مسئولان باشگاه بشیکتاش در همین رابطه با یک مربی دیگری به نام “رضا چالیمبای” وارد مذاکره شده‌اند و نشست داخلی باشگاه امروز وضعیت سرمربی این تیم ترکیه‌ای را مشخص می‌کند. البته یک مربی خارجی که نام آن اعلام نشده است که احتمال “ژان تیگانا” باشد، از دیگر گزینه‌های مربیگری تیم بشیکتاش است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)