مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: رویانیان تمام تلاش خود را انجام داده و با سورپرایز او وارد لیگ می‌شویم.

جمشید زارع  درباره اینکه در چند وقت اخیر شایعاتی پیرامون مشکلات و اختلافات شما با مسئولان باشگاه به گوش می‌رسد گفت: به این مسائل توجه نکنید. من در باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان در سایه نیستم و با توجه به تعطیلی تمرینات و بازی‌ها سعی کردم کارهایی که به من محول شده را انجام دهم.

وی افزود: با اختیار تام و با قدرت کارها را انجام می‌دهم. دوستی 30 ساله‌ای با محمد رویانیان دارم و با شیوه کار او کاملاً آشنا هستم. می‌خواهم باشگاه پرسپولیس سربلند باشد و به نوبه خودم از هیچ کمکی به مدیرعامل باشگاه دریغ نمی‌کنم.

زارع در خصوص یارگیری‌های جدید پرسپولیس گفت: با نفراتی که در آینده به ما اضافه خواهند شد تیمی قدرتمند را راهی دو جام می‌کنیم. رویانیان شب و روز تمام تلاش خود را انجام داده تا دل هواداران را به دست بیاورد و با سورپرایزی که دارد انشالله سعی خواهیم کرد سال خوبی را شروع کنیم. بازیکنان خوبی گرفته‌ایم که جذب آنها با برنامه بوده و در یک یا دو روز انجام نشده به همین دلیل به رویانیان خسته نباشید می‌گویم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال در دیدار امشب مقابل قطر گفت: یک جلسه در تمرین تیم ملی حضور پیدا کردم و از کیفیت تمرینات کی‌روش و توانایی بازیکنان لذت بردم. انشالله امشب دومین پیروزی را در ورزشگاه آزادی جشن می‌گیریم تا با کمک همه مسافر جام جهانی شویم. این آرزوی مدیران باشگاه پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)