مرجع خبری پرسپولیس : مسابقه دوستانه تیم های فوتبال پرسپولیس در حالی که امروز در ورزشگاه کوچک درفشی برگزار شد که حضور خیل عظیم تماشاگرن مهم ترین ویژگی آن بود.

 

استقبال پنج تا شش هزار نفری از این بازی تدارکاتی درون اردویی به حدی بود که میزان تماشاگران آن از بسیاری مسابقات رسمی لیگ برتری بیشتر بود!

 

علی پروین هنگامی که قصد ترک ورزشگاه درفشی‌فر را داشت با درهای بسته مواجه شد که عصبانیتش را به همراه داشت.

علی پروین که در بین هواداران پرسپولیس نشسته بود در انتهای بازی قصد داشت زودتر ورزشگاه را ترک کند اما در ورزشگاه بسته بود و کلید آن نیز موجود نبود! همین موضوع باعث شد که او حدود 20 دقیقه پشت در بماند و با عصبانیت وسط جمعیت بماند.

* بازیکنان فولاد وقتی می‌خواستند ورزشگاه درفشی فر را ترک کنند دچار مشکل شدند به همین دلیل حدود 15دقیقه داخل ورزشگاه ماندند.

* در بین تماشاگران حاضر در ورزشگاه تعدادی از بانوان نیز دیده می شدند.

* در پایان بازی محسن بنگر در اقدامی جالب به کمک تدارکات تیم فوتبال خوزستان رفت و با در دست گرفتن کلمن تدارکات فولاد به او کمک کرد.

* حدود نیم ساعت پس از اتمام بازی همچنان بازیکنان در داخل ورزشگاه بودند تا پس از تخلیه ورزشگاه به سمت اتومبیل‌های خود بروند اما باز هم موفق به این کار نشدند.

 

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در پایان بازی به شدت به سمت ابراهیم شریفات بطری پرتاب و علیه او شهار دادند و نعیم سعداوی نیز به شریفات تذکر داد که در مقابل هواداران فقط سکوت کند. این بازیکن علی رغم گذشت نیم ساعت در وسط زمین ایستاده بود.

 

* در حالي كه ورزشگاه درفشي فر كه زمين تمريني تيم فوتبال پرسپوليس است، تنها در يك قسمت از چهارضلع زمين داراي سكوهاي مخصوص تماشاگران است حضور پرتعداد هواداران پرسپوليس براي تماشاي اين بازي دوستانه سبب شده بود كه نزدیک به 1000 هوادار پس از پرشدن جايگاه مربوط به تماشاگران پشت درهاي اين ورزشگاه تجمع كنند.

 

* اين هواداران كه براي چند دقيقه با شعارهاي بلند خود درخواست باز شدن در و ورود به ورزشگاه را داشتند پس از ممانعت مسئولان حراست اين ورزشگاه به درهای ورزشگاه فشار آوردند و در نهايت اين در شكسته شد و تعداد زيادي از هواداران وارد ورزشگاه شدند و در پشت فنس هاي زمين و همچنين روي پشت بام ساختمان هاي كوچك داخل ورزشگاه نشستند تا بتوانند بازي را ببينند.

 

*در اين ميان صدماتي به برخي از هواداران و همچنين مسئولان ورزشگاه درفشي فر وارد آمد كه نمي تواند اتفاق خوبي باشد.

 

* تعداد هوادران حاضر در ورزشگاه به حدي زياد است كه تنها يك قسمت ورزشگاه جايگاه تماشاگران دارد اما آن دسته از هواداراني كه روي اين جايگاه نشسته اند با شعار روبه رو آماده باش،‌ شعارهاي هميشگي خود را كه هنگام بازيهاي پرسپوليس سرمي دهند با يكديگر تكرار كردند.

 

پرسپوليسي ها براي استقلال كري خواندند و تك تك بازيكنان خود را تشويق كردند.

 

* بازیکنان پرسپولیس از ساعت 17 در ورزشگاه درفشی فر حضور پیدا کردند و پس از جلسه‌ای با خوزه برای گرم کردن به داخل زمین رفتند.

 

* بعد از حضور 2 هزار تماشاگر در ورزشگاه، درهای ورزشگاه بسته شد و خیل عظیم هوادارانی که پشت درها مانده بودند، با شکست درهای ورزشگاه به کنار زمین هجوم بردند.

 

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که هیچ ماموری در ورزشگاه درفشی فر حضور ندارد و بی نظمی در آن حرف اول را می‌زند.

 

* هیچ مامور نیروی انتظامی در ورزشگاه حضور ندارد و فقط 3 نفر از ماموران حراست ورزشگاه قصد ایجاد نظم را در ورزشگاه را داشتند که طبیعتا کاری از پیش نبردند.

 

* پس از گذشت زمان تنها 2 مامور نیروی انتظامی در ورزشگاه حضور پیدا کرد اما آنها نیز توانستند فقط بازی را نظاره کنند!

 

* هواداران بر روی سقف استخر ورزشگاه درفشی فر رفتند و  مشکلاتی به وجود آمد و این در حالی است که استخر مجموعه امروز در اختیار بانوان است.

 

*در بازی امروز ژوزه با لباس شخصی بر روی نیمکت نشست و کارها در زمین بیشتر به عاشوری سپرده شد.

 

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه بازی امروز شعارهایی را علیه فتح الله زاده مدیر عامل استقلال سر دادند. آنها همچنین به شدت علی کریمی را تشویق کردند.

 

* علی پروین،حمید درخشان، ابراهیم آشتیانی، و مرتضی فونی زاده مهمان ویژه بازی امروز بودند.

 

* تماشاگران علیه  امیر آبادی و شریفات بازیکنان فصل گذشته استقلال و فعلی فولاد شعار دادند.

 

* پرسپولیس در بازی امروز با لباس قرمز و مشکی و فولاد با لباس زرد و سفید به میدان رفتند.

 

* بازیکنان تیم فوتبال فولاد به شدت به داور بازی بابت قضاوتش اعتراض داشتند.

* در دقیقه 80 بازی ایمون زائد و مهرزاد معدنچی در ورزشگاه درفشی فر حاضر شدند و هواداران به سمت آنها هجوم برده و تشویق‌شان کردند.

 

نزدیک به 6 هزار هوادار علاقمند به پرسپولیس که در آخرین روز نقل و انتقالات به ورزشگاه درفشی فر رفته بودند ، هر طور بود بازی کهکشانی های تیم شان را از نزدیک به تماشا نشستند.

جمعیت که تنها 2000 نفرشان برای نشستن روی سکو ، صندلی داشت ، با فشار به درهای ورزشگاه از فنس ها بالا رفتند و خودشان را به محدوده زمین رساندند.

*  مهدی امیر آبادی علیه استقلالی ها حرف زد و گفت می خواهد به تیم سابقش گل بزند و حسین فرکی هم گفت:«خیلی مقابل پرسپولیس خوب بودیم و محکی جدی خوردیم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)