مرجع خبري پرسپوليس : علي فتح الله زاده مديرعامل آبي هاي تهراني گفت : پرسپوليس هم برنامه تمريني خود را در ماه رمضان قبل از افطار دنبال مي كند.

 

دكتر! علي فتح الله زاده مدير عامل آبي هاي تهراني در يكي از آخرين مصاحبه هاي خود كه امروز صبح بر خروجي هاي سايت هاي خبري قرار گرفت باري ديگر لب به سخنان دروغ زد.

 

مدير آبي ها امروز در مصاحبه اي اعلام كرد تيم پرسپوليس تهران همانند استقلال قبل از افطار تمرينات خود را دنبال كرده است اين در حالي است كه پرسپوليس از اول ماه رمضان تمرينات خود را از ساعت 22:00 و زير نور ورزشگاه درفشي فر دنبال كرده است.

 

وي در اين مصاحبه امروز خود در خصوص تمرين در ماه رمضان و قبل از افطار تيم خود چنين گفت: جالب است که همه به ساعت تمرین استقلال ایراد می‌گیرند در حالی که پرسپولیس هم قبل از افطار تمرین می‌کند. مثلا می‌گویند چرا کمپ استقلال نور ندارد در حالی که هنوز استادیوم‌های ما نور کافی ندارد. از نظر فنی هم برای ما خوب نیست که زیر نور تمرین نکنیم اما در تلاشیم زمین مناسبی پیدا کنیم.

 

فتح الله زاده در فصل جديد رقابت هاي ليگ برتر ايران آخرين باري نبود كه با سخن دروغ سعي در محكوم كردن رقيب خود را داشت وي در شبي كه برنامه نود از شبكه سوم سيما پخش مي شد با تماس تلفني كه با اين برنامه داشت در خصوص قرارداد با جواد نكونام حرفهايي را به زبان آورد كه معاونان وي و حتي خود جواد نكونام هم اين حرفها را تكذيب كرد.

 

فتح الله زاده تاكيد بر اين داست كه نكونام را با قيمت 350 ميليون تومان از لاليگاي اسپانيا به تيم استقلال تهران آورده است!

 

بارها شاهد دروغگويي هاي عجيب آقاي دكتر بوده ايم. فتح الله زاده پيش از اين با فتوشاپ كردن عكس معروف دربي و گل صحيح پرسپوليس و چاپ بزرگ آن بر روي صفحه اول روزنامه خود نشان داد دكتراي فتوشاپ را هم در كنار دكتراي دروغگويي خود دارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)