مرجع خبری پرسپولیس : کیانوش رستمی اولین مدال کاروان المپیک ایران را دریافت کرد.

 

نماینده شایسته کشورمان در دسته 85 کیلوگرم وزنه برداری موفق شد با قرار گرفتن در رده سوم مجموع به مدال برنز المپیک 2012 لندن دست یابد.

 

با آغاز رقابت‌های وزنه برداری دسته 85 کیلو امشب دو نماینده ایران به مصاف 8 وزنه بردار دیگر در گروه A رفتند.

 

در همان ابتدای کار و در حرکات یکضرب سهراب مرادی 3 بار در مهار وزنه 166 کیلویی رقابت‌ها ناکام ماند و از دور رقابت‌ها کنار رفت. وی از مصدومیت کشاله پا رنج می برد.

 

در ادامه این رقابت کیانوش رستمی دیگر وزنه بردار دسته 85 کیلویی کشورمان در انتخاب اول خود وزنه 171 کیلویی را بالای سر برد. وی در ادامه وزنه 174 کیلویی را انتخاب کرد اما این بار مقابل این وزنه ناکام بود. رستمی بلافاصله برای بلند کردن این وزنه وارد شد که دوباره در مهار آن ناکام ماند تا به این ترتیب در حرکات یکضرب با 171 کیلو به کار خود خاتمه دهد. وی در این دسته پنجم شد.

 

در حرکات یکضرب لو از چین با مهار وزنه 178 کیلویی اول شد و وزنه‌برداران روسیه و لهستان دوم و سوم شدند. این وزنه بردار در حرکات دوضرب 3 بار در مهار وزنه 205 کیلویی ناکام بود تا از دور رقابت‌ها حذف شود.

 

در ادامه و در حرکات دوضرب رستمی کار خود را با مهار موفق وزنه 209 کیلویی آغاز کرد تا با توجه به حذف وزنه بردار چینی، امید برای کسب مدال توسط کیانوش به کاروان وزنه برداری کشورمان بیشتر شود، اما برای دومین حرکت خود وزنه 214 کیلویی را انداخت تا کار به حرکت سوم بکشد.

 

در حرکت سوم نیز رستمی باز هم ناموفق بود تا با مجموع 380 کیلو پس از وزنه برداران لهستان و روسیه سوم شود.

 

رستمی در یک ضرب وزنه 171 کیلوگرم و در دو ضرب وزنه 209 کیلوگرم را مهار کرد و در مجموع با 380 کیلوگرم موفق شد مدال برنز را کسب کند.

 

وزنه برداران لهستان و روسیه با مجموع 385 کیلوگرم به مدال های طلا و نقره دست یافتند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)