مرجع خبري پرسپوليس : تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب ملی پوشان خود در دیداری تدارکاتی برابر تیم نیروی زمینی به برتری رسید.

 

پرسپولیسی ها در این دیدار با تصمیم مانوئل ژوزه با دو ترکیب متفاوت در نیمه های اول و دوم به میدان رفتند. در ادامه حواشی این مسابقه را مرور می کنید:

 

 

* پرسپولیس امروز در غیاب هشت بازیکن ملی پوش خود در ورزشگاه درفشی فر میزبان تیم نیروی زمینی بودند و با گل های ایمون زاید، مهرزاد معدنچی و روح ا… سیف الهی با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.

* پرسپولیس در نیمه اول با این ترکیب وارد زمین شد: نیسلون، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، مهدی مهدوی کیا، حمیدرضا علی عسگری، مهرزاد معدنچی، غلامرضا رضایی، سعید قدمی، میثم نقی زاده، ایمون زاید و جواد کاظمیان.

* سرخپوشان در دقایق ابتدایی بازی (دقیقه 2) اولین گل این دیدار را دریافت کردند. در دقیقه 15 ایمون زاید بازی را به تساوی کشاند و در ادامه در دقیقه 30 تیم نیروی زمینی گل برتری را به ثمر رساند و بازیکنان پرسپولیس با در دست گرفتن بازی در دقایق پایانی نیمه اول توسط  مهرزاد معدنچی به گل مساوی دست یافتند و دو تیم با تساوی دو بر دو به رختکن رفتند.

* مانوئل ژوزه در نیمه دوم دست به تغییرات زیادی در برخی پست ها زد و سرخپوشان را با این ترکیب روانه زمین کرد: امیر عابدزاده، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، سامان آقازمانی، افشین اسماعیل زاده، محمدرضا خانزاده، امیر حسین فشنگچی، هادی نوروزی، سعید قدمی، روح ا… سیف الهی و ایمون زاید.

* روح ا… سیف الهی بازیکن جوان و تند و تیز سرخپوشان که در دقیقه 55 به جای میثم نقی زاده به زمین رفته بود، بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت و در دقیقه 88 نیز گل برتری سرخپوشان را وارد دروازه میهمان کرد.

* نکته قابل توجه در این دیدار عملکرد بازیکنان جوان پرسپولیس بود که نظر مانوئل ژوزه را نیز جلب کرده بود.

* مجتبی کرمانی مقدم و حمید درخشان نظاره این دیدار بودند. ضمن اینکه حسن شیرمحمدی بازیکن اسبق سرخپوشان که در کادر فنی تیم نیروی زمینی حضور دارد، شاهد این بازی بود.

 

*هواداران پس از پایان بازی مقابل درب اصلی ورزشگاه تجمع کردند.

 

* پس از بازی خیابان اصلی ورزشگاه توسط ماموران نیروی انتظامی مسدود شده بود.

 

* مسئولان تیم نیروی زمینی به همراه کادر فنی پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر افطار کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)