مرجع خبری پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی کسب مدال نقره رقابت های المپیک 2012 لندن را به محمد باقری معتمد و صادق گودرزی تبریک گفت.

محمد رویانیان کسب مدال نقره را به دو ورزشکار کشورمان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد، افتخارآفرینی های ورزشکاران کشورمان در تاریخ رقابت های المپیک بی سابقه بوده و ادامه داشته باشد.

 

متن پیام محمد رویانیان به شرح ذیل می باشد:

 

مدال آوران افتخار آفرین تکواندو و کشتی آزاد ایران

آقایان محمد باقری معتمد و صادق گودرزی


کسب مدال نقره در رقابت های تکواندو و کشتی آزاد رقابت های المپیک 2012 لندن را صمیمانه به شما، خانواده محترمتان، مربیان تیم ملی، مسئولان فدراسیون های تکواندو و کشتی و جامعه ورزش کشورمان تبریک می گویم.

 

شایستگی شما بار دیگر به اثبات رسید و امیدواریم افتخارآفرینی های ورزشکاران ایران در المپیک همچنان ادامه داشته باشد. اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاد کردن دل میلیون ها ایرانی نعمت بزرگی است که خداوند به شما هدیه کرده است. سلامت و موفقیت روزافزون شما آرزوی ماست.

 

بدینوسیله از طرف خودم و به نیابت هواداران میلیونی پرسپولیس، این افتخار آفرینی های به یاد ماندنی و تاریخی را به شما تبریک گفته و امیدواریم در این ایام پربرکت شاهد درخشش دیگر ورزشکاران ایرانی در المپیک لندن باشیم.

 

محمد رویانیان

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)