مرجع خبری پرسپولیس : نشست مطبوعاتي ژوزه مانوئل که امروز در ورزشگاه عضدي برگزار شد حاشيه‌هايي را به همراه داشت که باعث تاسف جامعه فوتبال شد.

کنفرانس مطبوعاتي ژوزه مانوئل سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه عضدي برگزار شد.در اين کنفرانس ژوزه مانوئل ساعت 17:25 حضور پيدا کرد.

او قصد داشت صحبت‌هاي خود را آغاز کند که ناگهان خبرنگاران اعلام کردند که براي اضافه شدن دوستانشان بايد 10 دقيقه ديرتر کنفرانس برگزار شود. همين موضوع باعث تعجب ژوزه شد اما او اعلام کرد مشکلي با اين موضوع ندارد.

بالاخره پس از گذشت 10 دقيقه اين کنفرانس برگزار شد. ابتدا ژوزه حرف‌هاي خود را درباره بازي آغاز کرد که ناگهان خبرنگاري وسط حرف او پريد و گفت: اجازه دهيد ما سؤال کنيم بعدا شما صحبت کنيد که مانوئل نيز به او گفت که قانون اين‌طور است که اول من درباره بازي حرف مي‌زنم بعد شما سؤال کنيد.

درحالي که ژوزه به سؤالات خبرنگاران در حين کنفرانس پاسخ مي‌داد ناگهان برخي از خبرنگاران که از صحبت‌هاي او مطلبي را نمي‌نوشتند اقدام به خنده‌هاي بلند کردند که همين موضوع باعث تعجب ژوزه شد.

* برخي از خبرنگاران هم قصد داشتند، از ژوزه سؤال‌هايي در مورد کي‌روش بپرسند که مدير رسانه‌اي پرسپوليس از اين کار جلوگيري کرد و گفت: فقط در خصوص مسائل فني مي‌توانيد حرف بزنيد.

* در انتهاي کنفرانس هم برخي از هواداران براي ژوزه که پيراهن قرمز بر تن داشت، دست گل آوردند.

 

ژوزه مانوئل  که در چند وقت اخیر علاقه چندانی به اظهارنظر درباره کی‌روش و اختلافش با او نداشته است، پس از نشست مطبوعاتی امروز و در موقعی که با سؤالات متعدد خبرنگاران در هنگام بلند شدن از جای خود مواجه شد اعلام کرد که بله من با کی‌روش در پرتغال مشکل داشتم اما مربتط به فوتبال ایران نمی‌شود.

 

*تعدادي از هواداران داماش پس از کنفرانس مطبوعاتي در مقابل ورزشگاه عضدي شعار دادند که «ژوزه يادت باشه کي‌روش سرورته» همين موضوع باعث شد که وقتي که اين صحبت‌ها براي ژوزه ترجمه شود، او خنده‌اش بگيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)