مرجع خبری پرسپولیس : بازیکنان تیم پرسپولیس پس از ترک ورزشگاه شهید عضدی بعد از تمرین یک ساعته امروز باز هم با برخوردهای نامناسبی از سوی  تماشاگرنماهای تیم فوتبال داماش مواجه شدند.

 

این بی احترامی‌ها طوری بود که حتی کار به فحاشی به برخی بازیکنان و مسئولان تیم پرسپولیس کشیده شد که باعث ناراحتی قرمزپوشان بود.

 

این در شرایطی بود که بازیکنان و برخی از کادر فنی داماش این صحنه را از نزدیک تماشا می‌کردند اما از مسئولان ورزشگاه هیچ خبری نبود.

نکته جالب که امروز در ورزشگاه عضدی اتفاق افتاد تعجب برخی بازیکنان پرسپولیس از تغییرات در رختکن‌های این ورزشگاه و رنگ کردن برخی سکوها و میله‌های ورزشگاه عضدی برای بازی فردا بود.

 

رکورد فحاشی به بازیکنان پرسپولیس پیش از سوت آغاز مسابقه برابر داماش در حال به ثبت می رسد که فصل گذشته به دلیل یک بار اهانت تماشاگران پرسپولیس به داور در بازی مقابل داماش این تیم سه بر صفر بازنده اعلام شد ، دو امتیاز از تیم کسر و محکوم به برگزاری دو مسابقه بدون تماشاگر شد.

 

متاسفانه مسئولان فوتبال کشور و کمیته انضباطی تنها به بررسی تخلفات مسابقات تیم های تهرانی پرداخته و از میان آن این تنها تیم پرسپولیس است که به شدیدترین مجازات ها محکوم می شود. بارها و بارها در شهرستان ها شاهد فحاشی و بی احترامی به بازیکنان حریف هستیم اما کوچکترین برخوردی از سوی مسئولان صورت نمی گیرد و گاهاً با عناوینی همچون پرشور و… از آنان تقدیر نیز به عمل می آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)