مرجع خبری پرسپولیس : نشست هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس و فولاد از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال امروز در هتل اوکسین برگزار شد.

جلسه هماهنگی پیش از بازی تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان امروز  در هتل اوکسین برگزار شد.

این جلسه با حضور جلال مرادی نماینده فدراسیون فوتبال، ایرج نظری ناظر داوری، سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس، رضا ریاضتی مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس، سرپرست و مدیر رسانه ای تیم فولاد  خوزستان، نماینده هیات فوتبال خوزستان، نیروی انتظامی و سایر نهادهای مسئول در برگزاری این مسابقه انجام شد.

در این نشست ضمن طرح مباحث کلی و انجام هماهنگی های لازم برای بازی، سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس خواهان آن شد که حتما 10 درصد ورزشگاه در اختیار هواداران پرسپولیس قرار بگیرد و در صورت خالی ماندن ورزشگاه از حضور تعداد بیشتر هواداران پرسپولیس ممانعت به عمل نیاید. وی همچنین تقاضا کرد تماشاگران پرسپولیس پشت نیمکت این تیم قرار بگیرند.

سعید شیرینی در این جلسه به این مسئله اعتراض کرد که در زمان ورود کاروان پرسپولیس به فرودگاه اهواز عدم حضور نیروی انتظامی باعث شد تا با توجه به استقبال نزدیک به دو هزار هوادار، کاروان این تیم برای 50 دقیقه در فرودگاه منتظر بماند.

سرپرست پرسپولیس بر همین اساس خواهان آن شد که هماهنگی های لازم برای حضور یگان های ویژه و نیروی انتظامی جهت برقراری نظم و همراهی کاروان تیم از هتل به ورزشگاه و بلعکس و از هتل به فرودگاه در روز پنجشنبه صورت گیرد.

در این جلسه همچنین مدیر رسانه ای پرسپولیس خواهان آن شد که شرایط لازم فراهم آید تا خبرنگاران و دوربین ها فقط در منطقه میکس زون برای تهیه گزارش اقدام کنند.

مدیر رسانه ای تیم فولاد اهواز هم با اعلام این مطلب که هماهنگی های لازم به عمل خواهد آمد، به نماینده های پرسپولیس اطمینان خاطر داد.

 

در این مسابقه تیم میزبان فولاد با لباس یکدست قرمز به میدان می آید و پرسپولیسی ها نیز با لباس سفید حاضر خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)