بازی خیرخواهانه ی بین دو تیم هنرمندان تبریز و رسانه ورزش تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا ،  تیم رسانه ورزش که به مناسبت سالگرد زلزله ی ارسباران، برای انجام یک دیدار خیریه و بازدید از مناطق زلزله‌زده در تبریز حضور یافته بود، مقابل تیم هنرمندان تبریز تن به شکست داد.

این مسابقه عصر روز پنجشنبه 31 مرداد ماه در ورزشگاه تختی تبریز برگزار شد. در تیم هنرمندان تبریز جمعی از اهالی تلویزیون، تئاتر و سینمای استان آذربایجان شرقی از قبیل هاشم چاووشی، بابک نهرین، علیرضا رنجی پور، محمد یاری و… حضور داشتند و در تیم رسانه ورزش جمعی از اهالی قلم و ورزشی نویسان و چند بازیکن بازنشسته ی فوتبال از قبیل عادل فردوسی‌پور،علیرضا اکبرپور و مهدی پاشازاده بازی کردند که تیم تبریزی در نهایت توانست با نتیجه ی چهار بر سه از سد تیم رسانه ورزش تهران بگذرد.

شاهین حاج بابایی، داور تبریزی که در لیگ برتر نیز سوت می زند، قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت.

گل های تیم هنرمندان تبریز را علیرضا اکبرپور، محمود نصیرپور و بابک ذوالرحمی در نیمه ی اول به ثمر رساندند و تک گل تیم رسانه ورزش را نیز محمدحسین میثاقی وارد دروازه ی تیم هنرمندان کرد، تا نیمه ی اول این مسابقه با حساب سه بر یک به سود این تیم به پایان برسد.

در نیمه ی دوم این مسابقه یک ضربه ی پنالتی به سود تیم رسانه ورزش از سوی داور مسابقه اعلام شد که عادل فردوسی پور، ضربه ی پنالتی را وارد دروازه ی تیم هنرمندان کرد تا نتیجه ی بازی سه بر دو شود. اما پس از این گل، تیم هنرمندان توانست توسط امید مهدی زاده به گل برسد و دوباره اختلاف را به عدد دو برساند.

اما این پایان کار نبود و محمود نجف زاده در دقایق پایانی بازی، توانست گل سوم تیم رسانه ورزش را به ثمر برساند تا بازی با نتیجه ی چهار بر سه به سود هنرمندان به پایان برسد.

* از نکات جالب توجه این دیدار، تشویق هاشم چاووشی، یکی از بازیگران باسابقه ی تئاتر و تلویزیون استان، با نام "هاشم اف 14" بود. همچنین تماشاگران حاضر در استادیوم بابک نهرین، هنرمند طنز استان را با نام "بابک دیوید بکهام" تشویق می کردند که باعث خنده ی وی می شد!

* یکی دیگر از نکات جالب این مسابقه ی دوستانه این بود که حسین یاری، یکی دیگر از هنرمندان طنز استان، در حالی که چند دقیقه از آغاز بازی نگذشته بود، خواستار تعویض خود شد و رو به نیمکت گفت: «پس این 10 دقیقه تمام نشد؟!!»

* رسول خطیبی، سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز و شهرام دبیری نیز از تماشاگران ویژه ی این مسابقه بودند.

* در بین دو نیمه، ایمان نژاد تابلو فرشی را به رسم یادبود به عادل فردوسی پور، کاپیتان تیم رسانه ورزش اهدا کرد.

* تماشاگران پس از به ثمر رسیدن هر گل تیم هنرمندان، با شعار «تراختور تراختور» این تیم را تشویق می کردند!

اعضای تیم رسانه ورزش، پیش از این بازی با حضور در مناطق زلزله‌زده ی آذربایجان، همدردی خود با مردم داغدیده شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان را ابراز کردند. اعضای این تیم پس از ورود به فرودگاه تبریز، راهی ساختمان هیئت فوتبال تبریز شدند و پس از بازدید و صرف صبحانه، به سمت روستای "شهرک پایین" حرکت کردند تا در مراسم افتتاح خانه ی فرهنگ این روستا و نیز کلنگ زنی اولین سالن ورزشی مخصوص بانوان، که علاوه بر فعالیت های ورزشی، فعالیت های هنری و علمی نیز در آن انجام خواهد شد، حضور پیدا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)