پرسپولیس نیوز : کلیپ طوفان سرخ که توسط روابط عمومی باشگاه تهیه شده بود، در تبریز برای سرخپوشان به نمایش در آمد و مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، طی چهار بازی اخیر سرخپوشان، روابط عمومی باشگاه اقدام به تهیه کلیپی از بازی‌ها و تمرینات پرسپولیس کرده است که تحت عنوان طوفان سرخ تهیه و تدوین می‌شود و شب‌های قبل از بازی برای ایجاد فضای مهیج و مناسب‌تر در اردوی تیم پخش می‌شود.

در این کلیپ بخش‌هایی از بازی‌ها، شادی‌ها، تمرینات و واکنش‌های بازیکنان در شرایط و لحظات مختلف و احساسات هواداران گرد آوری می‌شود.

در کلیپ این هفته سرخپوشان در مصاحبه‌های خود در بیان دلایل موفقیت خود به چند نکته بیش از سایر موارد اشاره کردند. همدلی، اعتماد به نفس و خودباوری، درایت مربیان و حمایت کادر فنی به عنوان دلایل اصلی پیروزی‌های اخیر پرسپولیس مورد اشاره قرار گرفت.

بخش دیگری از کلیپ پخش شده در تبریز به آیتمی از برنامه 90 اختصاص داشت که در جریان آن به آنالیز پرسپولیس و دلایل موفقیت‌های تیم اشاره شده بود. بازیکنان که در اردوی ازبکستان شاهد این برنامه نبودند، توجه خاصی به نکات مطرح شده در جریان آن داشتند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 14:30 امروز (یکشنبه) هتل محل اقامت خود را به مقصد ورزشگاه ترک خواهد کرد.

 اعضای تیم فوتبال پرسپولیس امروز پس از وقت آزادی که در پی صرف صبحانه داشتند، از ساعت 11:30 امروز وارد جلسه فنی شدند. بازیکنان از ساعت 12:30 برای صرف ناهار به رستوران رفتند و زمان حرکت به سمت ورزشگاه نیز ساعت 14:30 خواهد بود.

تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی مصاف خود را از ساعت 16:30 امروز در تبریز آغاز خواهند کرد و پرواز برگشت سرخپوشان هم برای ساعت 20:30 امشب می‌باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)