به دنبال شکايت رودريگو توزي از باشگاه استقلال، فدراسيون بين المللي فوتبال در نامه‌اي که براي اين باشگاه و فدراسيون فوتبال ايران ارسال کرده، به باشگاه آبي‌پوش تهراني 15 روز مهلت داده تا مستندات خود در مورد پرداخت قرارداد اين بازيکن را ارائه کند.

در پي ارسال نامه رسمي فدراسيون جهاني فوتبال به فدراسيون فوتبال ايران و باشگاه استقلال، فيفا خواستار ارسال مدارک لازم براي بررسي شکايت "رودريگو توزي" به خاطر دريافت نکردن مطالباتش از اين باشگاه تهراني شد. مطالباتي که گفته مي شود در صورت پرداخت نشدن آن براي باشگاه استقلال دردسرساز خواهد شد.

به گزارش مهر، پس از شکايت "رودريگو توزي"، هافبک برزيلي از باشگاه استقلال به فيفا به خاطر دريافت نکردن مطالباتش، فيفا در اين نامه مهلت 15 روزه‌اي را به باشگاه استقلال تهران داده تا مدارک خود را براي بررسي لازم به اين فدراسيون جهاني ارسال کند. اين مهلت  روز 13 آذرماه به پايان خواهد رسيد.

"رودريگو توزي" بازيکن فصل گذشته تيم فوتبال تراکتورسازي که روز 17 تيرماه فصل جاري با عقد قرارداد رسمي به تيم استقلال تهران پيوست، پس از مدتي و به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش در زمان مقرر از ايران رفت و حاضر نشد در تمرينات گروهي اين تيم شرکت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)