پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت:مکانی در سفر به اصفهان پرسپولیس را همراهی نمی کند.

محمود خوردبین درباره تغییرات در برنامه سفر پرسپولیس به اصفهان اظهار داشت: برخی گفته اند که اگر ما فردا شب با هواپیما به اصفهان برویم تیم خسته می شود در حالیکه اصلا قرار به این کار نبود. من بعد از بازی با سپاهان سریع با دفتر هواپیمایی طرف قرارداد باشگاه تماس گرفتم و گفتم برای پرواز رفت هفدهم و برگشت هجدهم بلیت های ما را آماده کنید که گفتند شما برای 15 و 16 بهمن بلیت رزرو کرده اید.

وی ادامه داد:این موضوع را پیگیری کردم و متوجه شدم کسی که قبلا با آژانس هواپیمایی هماهنگ کرده بوده بر اساس برنامه قبلی سازمان لیگ،بلیت ها را رزرو کرده و بعد از تغیررات به دفتر هواپیمایی زنگ نزده و به همین دلیل مجبور هستیم با اتوبوس راهی اصفهان شویم.اگر قرار بود فردا شب ساعت نه با هواپیما برویم و اگر پرواز تاخیری هم نداشت ما ساعت یازده شب به هتل می رسیدیم و تا بازیکنان شام می خوردند و به اتاق هایشان می رفتند حدود ساعت دوازده می شد.در حالیکه در برنامه جدید فردا یک جلسه تمرین در تهران می کنیم و ساعت 2 با اتوبوس می رویم و تا ساعت هشت شب به اصفهان می رسیم و بچه شام می خورند و ساعت 9 هم در اتاق هایشان هستند.

خوردبین درباره سوشا مکانی نیز بیان داشت: سوشا در این سفر تیم را همراهی نمی کند.او فعلا فقط می تواند با بازیکنان تمرین داشته باشد اما حضورش در مسابقات ممنوع است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)