مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که وضعیت مدیرعامل و سرمربی فصل آینده استقلال مشخص نیست بدترین خبر برای این تیم این است که قرارداد 15 بازیکن این تیم تمام شده و در آستانه جدایی از تیم دوم پایتخت قرار گرفته اند.

 

در شرایطی که هنوز وضعیت مدیریت و کادر فنی این باشگاه مشخص نشده است هر روز خبری مبنی بر ابقا یا اخراج فتح الله زاده و مظلومی از این باشگاه می رسد و روز بعد تکذیب می شود.

 

در این بین علی فتح‌الله‌زاده در روزهایی پایانی دومین سال حضورش پشت میز مدیریت باشگاه استقلال گفت قصد ندارد برای فصل آینده در این تیم بماند و جایگاهش را به شخص دیگری واگذار خواهد کرد.

هر چند لیگ یازدهم فوتبال کشور به پایان رسید اما فصل هنوز برای بازیکنان ۳ تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس تمام نشده و آنها باید در آخرین دیدار از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود بروند.

اتمام رقابت های آسیایی به معنای آزاد شدن ۱۵ بازیکن اصلی و تاثیرگذار استقلال است و شرایط مالی و مشکلاتی که در فصل جاری برای برخی از بازیکنان این تیم به وجود آمد حاکی از آن است که استقلال در فصل نقل و انتقالات یک خانه تکانی اساسی انجام می دهد.

از سوی دیگر هنوز وضعیت مدیریت و کادر فنی این باشگاه نیز مشخص نشده است. هر روز خبری مبنی بر ابقا یا اخراج فتح الله زاده و مظلومی از این باشگاه می رسد و روز بعد تکذیب می شود. در این بین علی فتح‌الله‌زاده در روزهایی پایانی دومین سال حضورش پشت میز مدیریت باشگاه استقلال گفت قصد ندارد برای فصل آینده در این تیم بماند و جایگاهش را به شخص دیگری واگذار خواهد کرد.

مدیر عامل آبی پوشان پایتخت که در تابستان گذشته با رقم‌هایی نجومی و فراتر از انتظار بازیکنان بزرگی را به استقلال آورد، هنوز نتوانسته به طور کامل مبالغ مربوط به قرارداد آنها را پرداخت کند و خوب می‌داند در پایان فصل بسیاری از این بازیکنان که قرارداد یک‌ساله شان به پایان می‌رسد حاضر به تمدید قرارداد نخواهند شد. اعتصاب بازیکنان برای دریافت قرارداد و وعده های عملی نشده برای پاداش های بازیکنان این تیم نیز گواه این مدعاست.

فتح الله زاده از نظر مالی به ته خط رسیده و چنان تحت فشار است که برای اولین‌بار با میل شخصی‌اش از مدیریت استقلال انصراف داده است. در حال حاضر قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی استقلال به پایان رسیده و آقای مدیرعامل برای سرپا نگه داشتن این تیم نه توانی در پاهای خود می‌یابد و نه می‌تواند به موجودی گاوصندوق باشگاه تکیه کند.

 

این همان بن بستی است که باشگاه‌های بزرگ پایتخت یک سال در میان با آن مواجه می‌شوند و در نهایت همه چیز با تغییر شخص مدیرعامل و تزریق بودجه‌ای محدود از سوی وزارت ورزش به پایان می‌رسد. جدول زیر وضعیت قرارداد بازیکنان استقلال را مشخص می کند.

 

علی فتح الله زاده که بدون پشتوانه مالی و با چک شخصی فصل گشته با قرارداد های میلیاردی بازار نقل و انتقالات را به هم ریخت و تیمی کهکشانی را بست نه تنها نتوانست با این تیم در لیگ به مقام قهرمانی برسد و سند ابقای خود در این باشگاه را امضا کند بلکه حالا نیز در پرداخت تعهدات خود عاجز مانده است و سرنوشت این باشگاه را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)