پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: رأی پرونده داوری فوتبال تا 15 روز آینده صادر می‌شود.

 حسن‌زاده در تماس تلفنی با برنامه ورزش و مردم در خصوص آخرین وضعیت پرونده داوری و شکایت دایی از قهرمانی گفت: پرونده مربوط به همین موضوع که با نام قهرمانی شناخته می‌شود هفته پیش به ما ارجاع شد. یک جلسه‌ای را با حضور دایی برگزار کردیم. در این جلسه از مسئولان باشگاه پرسپولیس هم دعوت کردیم که حاضر نشدند. تمام زوایای آشکار و پنهان این پرونده مطرح شده و نتیجه‌اش این شد که برخی مدارکی که مورد نظر ما است را دایی ارائه دهد.

وی ادامه داد: یک جلسه دیگر را با افراد دیگری برگزار کردیم، با توجه به اینکه باید روی حیثیت افراد دقت کنیم حداقل در 15 روز آینده به نتیجه خواهیم رسید. دلیل تأخیر این موضوع هم سنگین بودن پرونده است.

رئیس کمیته انضباطی گفت: قبلا هم گفته بودم آنچه در پرونده موجود است با هیاهو و صحبت‌هایی که مطرح می‌شود خیلی فاصله دارد. ما سعی می‌کنیم از هیچ موضوعی غافل نشویم و رأیی که صادر می‌کنیم در جهت رشد و پیشرفت فوتبال باشد.

حسن‌زاده در خصوص اتفاقات دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس گفت: در آن بازی مقامات رسمی مسابقه گزارش مفصلی از تخلفات تماشاگران میزبان ارائه کردند، چون لازم بود، از مدیران باشگاه تراکتورسازی هم خواستیم که صحبت‌های خود را مطرح کنند. هنوز رأیی در این خصوص نداده‌ایم اما این هفته اعلام می‌شود.

وی گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد حرکت تماشاگران تراکتورسازی شایسته این تیم نیست. انتظار ما از هواداران تراکتورسازی بیشتر است و از آنها می‌خواهیم رعایت کنند.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص رأی صادر شده در مورد باشگاه البدر بندر کنگ گفت: در مورد این تیم تصمیمی گرفتیم که رأی ما مورد اعتراض آنها قرار گرفت و همین موضوع باعث شد پرونده به کمیته استیناف برود. در مورد رأی نهایی فعلا چیزی نمی‌دانم، ما هم طبق قانون تابع تصمیم کمیته استیناف هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)