جدايي دايي بزرگترين ضربه براي پرسپوليس خواهد بود
مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس قهرماني‌اش در جام حذفي را تكرار كرد؛ اما از آن قهرماني و طي طريق‌اش تا اين قهرماني و تفاوت‌هاي بسياري به چشم آمد. ما اينكه برپايي جشن قهرماني و اهدال مدال‌ها نيز اين بار نسبت به دوره قبل پس رفت قابل ملاحظه‌اي داشت!! در كل فصل عجيب و غريب و پرحاشيه‌اي بر سرخپوشان گذشت. در اين ارتباط سپهر حيدري، كاپيتان اول پرسپوليس پاسخگوي سوالات متعدد ما بود.

 

چه خبر كاپيتان؟
خبر خاصي نيست. اصفهان هستم و امشب (شب گذشته) براي چند روزي به دوبي مي‌روم و جمعه شب هم بر مي‌گردم.

 

پس كي قصد داري گزهايي كه قولش را به هواداران داده‌ بودي، به آنها بدهي؟

 

اجازه بده اول جشن بگيرند، بعد دنبال گز باش. من مشكلي ندارم.

 

كاري نكن كه باز پشت سر اصفهاني‌ها حرف در بيايد؟‌
اين طور نيست. اصفهاني‌ها خيلي خيلي دست و دلباز هستند. روزي كه خودم آمدم دفترتان متوجه اين قضيه مي‌شويد.


قهرماني پرسپوليس در جام حذفي تكرار شد. اين قهرماني با قهرماني دوره قبل چه تفاوتي داشت؟
اين قهرماني به مراتب شيرين‌تر از قهرماني دوره قبل بود. چون در شرايط بسيار سخت‌تر حاصل شد. در طول بازي‌ها با يك لشگر مصدوم مواجه بوديم كه دست مربيان را بسته بود. به اين ترتيب بايد بگويم دايي و بازيكنان با اين قهرماني كار بزرگي صورت دادند.

 

اما جشني كه براي اهداي جام و مدال‌ها برگزار شد در حد ليگ فوتبال دستي هم نبود؟
در اين‌باره از انصاف به دور است كه تنها سردار عزيزمحمدي را محكوم كنيم. از وقتي ايشان به سازمان ليگ آمده، برنامه‌هاي ليگ بهتر و منظم‌تر شده است. در اين مراسم هم وي تنها بود و به تنهايي نمي‌توانست كاري صورت بدهد.

 

پرسپوليس تيمي با ميليون‌ها هوادار است وشايسته برپايي جشني با شكوه‌تر؟
ما كه جشني نديديم. يك ساعت و نيم در رختكن بوديم و پس از آن زماني كه براي دريافت جام قهرماني و مدال‌ها به زمين رفتيم بيشتر از 5 دقيقه طول نكشيد. اگر به عكس‌هاي اين مراسم نگاه كنيد، متوجه شدت ناهماهنگي‌ها در اجراي مراسم مي‌شويد. امسال به جاي پيشرفت در اين‌باره به شدت افت كرديم. اين مساله همان طور كه گفتيد در شان قهرمان جام حذفي و تيمي با اين همه هوادار نبود.

 

اما در جشن قهرماني سپاهان رييس سازمان تربيت‌بدني، رييس فدراسيون و ساير آدم‌هاي ورزشي و غيرورزشي حضور داشتند!‌اين تفاوت رفتار مسوولان نسبت به قهرمان ليگ و جام حذفي شائبه‌برانگيز نيست؟
راجع به اين سوال شما سكوت كنم. خيلي بهتر است. تصاوير جشن قهرماني جام حذفي به خودي خود گوياي همه چيز است. پرسپوليس بزرگترين و پرطرفدارترين تيم ايران است. اي كاش مسوولان به ميليون‌ها هوادار اين تيم هم فكر مي‌كردند. مردم همه چيز را ديدند و خودشان مي‌توانند قضاوت كنند.

 

حوادث پايان بازي هم كه حسابي كام‌تان را تلخ كرد؟
واقعا صحنه‌هاي بدي را شاهد بوديم. هميشه روال كار بر اين مبنا بود كه هواداران تيم قهرمان به داخل زمين بيايند، اما اين بار همه چيز برعكس شد. تا به حال باز‌ي‌هاي زيادي در انزلي انجام داده‌ام و هميشه احترام خاصي براي مردم خوب اين شهر و طرفداران خوب ملوان قائل بوده‌ام. بنابراين فكر نمي‌كنم آنهايي كه آن صحنه‌ها را رقم زدند، هواداران واقعي ملوان بوده باشند. شما شاهد بوديد شب پيش از بازي هم تا نصف شب مقابل هتل محل اقامت‌مان چه شرايطي را خلق كردند. چنين رفتارهايي ديگر منسوخ شده و من جريان فوق را به پاي مردم خوب انزلي نمي‌گذارم.


در پايان اين ديدار علي دايي و حبيب كاشاني هم از پرسپوليس خداحافظي كردند؟
اجازه بدهيد درباره اين مسايل صحبت نكنم.


از علي دايي به عنوان گزينه مربيگري تيم اول شهرتان (سپاهان) نام برده مي‌شود؟‌
مي‌توانم بگويم اگر علي دايي از پرسپوليس برود، ضربه بزرگي به اين تيم وارد خواهد شد. خودتان شاهد بوديد كه بچه‌ها علي دايي را مثل يك برادر بزرگتر دوست داشتند.


تيم‌ها مشغول بازيكن گرفتن هستند و پرسپوليس اندرخم يك كوچه است؟
متاسفانه زمان به سرعت نور به ضرر پرسپوليس مي‌گذرد. در چنين وضعيتي هواداران حق دارند كه نگران باشند.

 

بازيكن كه هيچ، پرسپوليس حتي سرمربي فصل آينده خود را نمي‌شناسد؟‌
به طور قطع علي دايي سرمربي بزرگي است و به طور حتم پيشنهادات خوبي از ساير تيم‌ها به او خواهد شد. با اين حال اميدوارم كه در پرسپوليس ماندگار شود. بماند و با يك بازيكن‌گيري مناسب در فصل آينده قهرماني ليگ و حتي آسيا را به دست آورد.


آيا تنها در اختيار داشتن بازيكن خوب مي‌تواند ضامن موفقيت باشد؟
البته بايد ابزار مناسب نيز در اختيار مربي گذاشته شود. پرسپوليس اگر قصد دارد فصل آينده جام‌هاي متعددي را به دست آورد، اين راهي كه الان مي‌رود، راه مناسبي نيست. همان‌طور كه گفتم زمان براي پرسپوليس ارزش طلا را دارد. خود ما هم نگران هستيم. پرسپوليس الان 16 بازيكن آزاد دارد كه با پيشنهادات تيم‌هاي ديگر مواجه هستند. خود من 5 پيشنهاد خوب دارم. شايد بازيكنان فعلي هم منتظر پرسپوليس نمانند و به ديگر پيشنهادات خود جواب مثبت بدهند.


فصل 90-89 چگونه فصلي براي پرسپوليس بود؟
به جرات مي‌توانم بگويم پرحاشيه‌ترين فصلي بود كه طي 4 سال حضورم در پرسپوليس شاهد بودم. حاشيه‌هاي امسال كمر پرسپوليس را شكست. هر هفته يك حاشيه! در كنار آن فصلي پراز مصدوميت را پشت سرگذاشتيم كه هر بازيكن لااقل دو مرتبه با مصدوميت‌هاي سخت مواجه شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)