همگام با المپیک/ صعود یک ایرانی به یک شانزدهم نهایی المپیک برای اولین بار در تاریخ

مرجع خبری پرسپولیس : نوشاد عالمیان نماینده تنیس روی میز ایران به مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تنیس روی میز المپک 2012 لندن راه یافت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، نوشاد عالمیان نماینده کشورمان دقایقی پیش به مصاف تانگ پنگ نماینده ای از کشور هنگ کنگ رفت و موفق به شکست حریف خود شد.

 

جوان شایسته کشورمان ابتدا در گیم های اول و دوم حریف هنگ کنگی خود را شکست داد، سپس گیم سوم را واگذار کرد و گیم چهارم را مال خود کرد تا سه بر یک پیش بیفتد تا تنها به یک گیم دیگر برای برتری در مسابقه احتیاج داشته باشد.

 

اما اوضاع آن طور که او می خواست پیش نرفت و با از دست دادن دو گیم بعدی بازی به تساوی سه بر سه و گیم حساس هفتم کشیده شد.

 

نوشاد در این گیم توانست با نتیجه 10 بر 8 از حریف خود پیش بیفتد تا تنها به یک امتیاز دیگر برای پیروزی در مسابقه احتیاج داشته باشد اما در کمال ناباوری دو امتیاز دیگر از دست داد تا بازی به تساوی کشیده شود و برنده در امتیاز دوازدهم مشخص شود. در نهایت این نوشاد بود که موفق شد دو امتیاز دیگر کسب کند و به یک پیروزی شیرین برابر تانگ پنگ نفر سی و سوم رده بندی جهانی تنیس روی میز دست پیدا کند و برای اولین بار در تاریخ به مرحله یک شانزدهم نهایی المپیک راه پیدا کند و در این مرحله باید به مصاف نماینده کشور آلمان برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)