5 پنالتي سوخته، 2 گل مردود و 3 تصميم اشتباه تاثيرگذار

مرجع خبری پرسپولیس :  1) در بررسي كارشناسي بازي پرسپوليس- شاهين بوشهر مشخص شد خطايي كه منجر به ضربه ايستگاهي و گل دقيقه 94 شاهين شد، اصلا خطا نبود.
2) در همان ربع ابتدايي مسابقه با راه‌آهن خطاي هند مدافع زردپوش جلوي چشم مجتبي زارع گرفته نشد تا پرسپوليس از يك پنالتي محروم شود. ضمن اينكه بالاخره معلوم نشد گل زارعي به اين تيم درست بوده يا نه.
3) در ديدار مقابل پيكان خطاي هند محمود پوراسدالله در محوطه جريمه در دقيقه آخر بازي گرفته نشد تا پرسپوليس از يك پنالتي محروم شده و بازي را ببازد.
4) در دربي سنتي تهران، وحيد طالب‌لو بعد از خطاي پنالتي اخراج نشد، پنالتي دوم روي هادي نوروزي اعلام نشد و قبل از گل استقلال محسن تركي مي‌توانست به خاطر خطا روي آقازماني بازي را متوقف كند.
5) در بازي با فولاد و در نيمه نخست خطاي محرز جلال كاملي مفرد روي نوروزي پنالتي اعلام نشد و در دقايق پاياني گل درست نوروزي با پرچم اشتباه كمك‌داور آفسايد گرفته شد.

چهار پنالتي سوخته، يكي دو گل به اشتباه مردود اعلام شده و چندين و چند تصميم اشتباه كه باعث امتياز گرفتن حريفان پرسپوليس شد، حتما و حتما دليل محكمي است كه پرسپوليس از دوازده مسابقه خود فقط 17 امتياز گرفته و 19 امتياز از دست داده تا در ميانه‌هاي جدول قرار بگيرد.
پنج موردي كه در سطور بالا به آن اشاره شد تنها گوشه‌اي از اشتباهات داوران عليه پرسپوليس در فصل جاري بوده و جالب است كه اين اشتباهات قطعا سهوي هيچ گاه به سود سرخپوشان پايتخت نبوده است. قطعا با دقت در بازي‌هاي 11 هفته اخير مي‌توان به اشتباهات كوچك و بزرگ ديگري كه عليه پرسپوليس رخ داده است تا اين تيم از رسيدن به حداكثر امتيازات دور بماند، پي برد. سه سال پيش، محمدحسن انصاري‌فرد اين پنالتي‌هاي سوخته و اشتباهات را مي‌شمرد و در مصاحبه‌هايش اعلام مي‌كرد اما حالا هيچ كس حواسش به اين همه اشتباه نيست و پرسپوليس براي چندمين بار در طول ليگ نهم از قبل داوري متضرر مي شود.
واقعا كميته داوران كه خود اذعان مي‌كند گل دقايق پاياني نوروزي به فولاد درست بوده چه پاسخي براي هواداران ميليوني پرسپوليس دارد. وقتي كه اين تيم تا اينجاي ليگ 19 امتياز از دست داده و حداقل نيمي از اين امتيازات با اشتباه سهوي داوران هدر رفته است؟
 
البته الان که بعد از بازی پرسپولیس و ملوان این مطلب را ویرایش می کنیم عنایت رئیس کمیته داوران اعلام کرده در دقایق پایانی این مسابقه باید یک پنالتی به روی هوارملامحمد اعلام می شد که داور از این مساله خود داری کرد . این بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسید. سهم امتیازات تا الان به کجا رسیده؟!
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)