پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بازی امروز مقابل حریف تدارکاتی سرخپوشان را از دست داد.

هادی نوروزی در روزهای گذشته به علت سنگینی تمرینات کمی از ناحیه کمر احساس درد می کرد به همین دلیل با توصیه دکتر حقیقت، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، در دیدار امروز مقابل گنجلربیرلیگی استراحت خواهد کرد و با صلاحدید برانکو ایوانکوویچ به میدان نخواهد رفت.

این در حالی است که احمد نوراللهی که به تازگی آتل دستش را باز کرده در تمرینات گروهی و بدنسازی شرکت می کند اما همچنان نمی تواند در تمرینات تیمی و فوتبالی شرکت کند و به همین دلیل او نیز در بازی امروز غایب خواهد بود.

* اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11 امروز در جلسه آنالیز بازی بعدازظهر خود حضور پیدا کردند.

*بازیکنان از ساعت 9 صبح به وقت محلی برای صرف صبحانه به رستوران هتل رفتند.

*برانکو ایوانکوویچ دقایقی با بازیکنان در خصوص برنامه امروز صحبت کرد و از آنها خواست تا قبل از جلسه ساعت 11 به اتاق های خود بروند تا استراحت کنند و سپس ساعت 11 برای جلسه حاضر باشند.

*با توجه به اینکه پرسپولیس امروز دیداری با یکی از تیم های لیگ ترکیه برگزار خواهد کرد به همین دلیل تمرین صبح سرخپوشان به دستور برانکو تعطیل شده بود.

* برانکو ایوانکوویچ امروز از دو تن از افراد تدارکات تیم درخواست کرد تا برای شماره زدن پیراهن های سرخپوشان به آنکار بروند.

 

تیم فوتبال پرسپولیس برای اولین بازی دوستانه خود در اردوی ترکیه تا ساعت 16 امروز در زمین برگزاری مسابقه در آنکارا حاضر خواهند بود. طبق برنامه، کاروان سرخپوشان ساعت 14:45 به وقت محلی هتل پاتالیا را ترک می‌کند.

طی مسافت تا آنکارا و زمین محل برگزاری مسابقه در ورزشگاه اختصاصی تیم میزبان حدود 75 دقیقه به طول می‌انجامد و سرخپوشان ساعت 16 بر سر زمین مسابقه حاضر خواهند بود.

 

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در محل برگزاری دیدار دوستانه امروز خود، حدود یک ساعت زمان خواهند داشت تا برای انجام بازی و گرم کردن آماده شوند. طبق اعلام مسوولان باشگاه ترکیه‌ای شروع مسابقه از ساعت 17 به وقت محلی و 18:30 به وقت تهران خواهد بود.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)