پرسپولیس نیوز: رئیس کمیته صدور مجوز برای باشگاه‌های عربستان اعلام کرد که این کشور برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا تنها ۲ نماینده خواهد داشت.

محمد السلیم، رئیس کمیته صدور مجوز برای باشگاه‌های سعودی اشاره کرد که عربستان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷-۲۰۱۸ تنها با ۲ تیم حضور خواهد یافت و ۲ تیم دیگر عربستان از حضور در این رقابت‌ها محروم شدند.

الهلال و الاهلی تیم های اول و دوم لیگ عربستان شدند، ۲ سهمیه مستقیم سعودی‌ها به لیگ قهرمانان آسیا شدند و تیم النصر و الاتحاد نیز تیم سوم و چهارم شدند. با توجه به اینکه الهلال قهرمان جام حذفی این کشور شد سهمیه الهلال به تیم النصر رسید در نتیجه تیم های الهلال، الاهلی و النصر ۳ سهمیه مستقیم و الاتحاد پلی آف عربستان شد.

روز گذشته کمیته صدور مجوز حضور باشگاه‌های عربستان رسما اعلام کرد که الهلال و الاهلی با پرداخت بدهی‌های خود مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردند اما دو تیم النصر و الاتحاد از این مسابقات محروم شدند.

السلیم، رئیس کمیته صدور مجوز به باشگاه‌های سعودی دلیل اصلی محرومیت این دو باشگاه بزرگ عربستان مشکلات مالی و بدهی‌های این دو باشگاه عنوان کرد و اعلام کرد که با این وضعیت عربستان تنها با ۲ نماینده در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا خواهد کرد.

پرسپولیس و استقلال نیز وضعیتی مشابه النصر و الاتحاد را دارند و بدهی مالی بسیار زیاد باعث شده است تا AFC به آنها هشدار داده و فرصتی را برای پرداخت و تسویه حساب بدهد. با توجه به محرومیت این ۲ باشگاه بزرگ سعودی مشخص است که کنفدراسیون فوتبال آسیا اصلا در این موضوع شوخی ندارد و در صورت عدم تسویه حساب مالی سرخابی‌ها بدون شک سرنوشتی مشابه این دو باشگاه عربستانی در انتظار آنهاست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)