مرجع خبری پرسپولیس : قرار بود ظهر ديروز حسين بادامكي به باشگاه رفته و در مورد بيرون ماندنش با حبيب كاشاني صحبت كند. همچنين بادامكي قصد داشت در تمرين ديروز علل بيرون ماندنش را از كرانچار نيز جويا شود. در همين رابطه محمد پروين هم قصد داشت با مسوولان باشگاه و كرانچار صحبت كند.
تمرين ريكاوري پرسپوليس به جاي صبح، ديروز بعدازظهر انجام شد ضمن اينكه كادر فني اعلام كرد به دليل دير رسيدن تيم از سفر به اهواز، بازي دوستانه براي ذخيره‌ها لغو شده است.
با وجود اينكه قرار بود هواپيماي پرسپوليس ساعت 11:30 يكشنبه شب به سوي تهران پرواز كند اما اين پرواز با دو ساعت تاخير مواجه شد تا كاروان پرسپوليس ساعت 3 بامداد دوشنبه به تهران برسند.
طي احكامي از سوي حبيب كاشاني آقايان حسن مسعودي به عنوان رييس، عباس عليپور دبير، محمد رسايي، مصطفي شكري، مسوول حقوقي و حسين عبديبه عنوان نماينده كادر فني در كميته انضباطي باشگاه فعاليت مي‌كنند. همچنين مسعود پيشوا از قضات دادگستري و دكتر زادمهر پيشكسوت پرسپوليس را به عضويت شوراي استيناف باشگاه منصوب كرد.
بعد از گزارش محمود خوردبين از اتفاقات تمرين روز شنبه پرسپوليس، عليرضا محمد و ضيا نيك نفس به كميته انضباطي باشگاه فراخوانده شدند. اولين جلسه كميته فني باشگاه ديروز انجام شد اما اين جلسه محدود به تاييديه فرم‌ها و دعوتنامه‌ها و امور اداري باشگاه گذشت. بنابراين دوشنبه هفته آينده دو بازيكن پرسپوليس در كميته انضباطي حاضر خواهند شد.
علي سعيدلو كار تحقيقي و بررسي خود در مورد 25 گزينه مد نظر براي حضور در هيات مديره پرسپوليس را آغاز كرده و به نظر مي‌رسد تا پايان نيم‌فصل انتخاب نهايي انجام شود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)