هیچ پنالتی برای استقلال مقابل مس رخ نداد

مرجع خبری پرسپولیس : کارشناس داوری فوتبال گفت گل دوم تیم فوتبال شهرداری در بازی برابر پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسید.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس در بررسی فیلم بازی پرسپولیس و شهرداری در برنامه نود مشخص شد گل دوم تیم شهرداری در شرایط آفساید به ثمر رسید.

 

 

جعفری کارشناس برنامه تاکید کرد در دقیقه 27 مسابقه ضربه سر میثم بائو مهاجم شهرداری به تیر افقی دروازه پرسپولیس برخورد کرد و پس از بازگشت درون محوطه شش قدم افتاد و توسط جعفر بذری به گل دوم شهرداری تبدیل شد. هنگامی که بائو به توپ ضربه می زند بذری مهاجم شهرداری بیش از یک متر درون منطقه آفساید قرار دارد و اینکه کمک داور بازی به آسانی از اعلام خطای آفساید چشم پوشی کرده تعجب برانگیز است.

 

تصویر زیر درست در لحظه زدن ضربه سر توسط بائو گرفته شده است و حضور مهاجم شهرداری در منطقه آفساید بدون نیاز به خط کشی کاملا مشهود است.

 

این بازی با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید و تیم شهرداری با به ثمر رساندن یک پنالتی و یک گل آفساید ،  یک امتیاز کسب کرد و دو امتیاز حق مسلم تیم پرسپولیس با اشتباه تیم داوری از دست رفت.

 

این در حالی است که سرمربی تیم استقلال در پی عدم اعلام پنالتی در بازی برابر مس کرمان و شکست این تیم روی خط تلفنی برنامه نود آمد و به شکایت از داور بازی پرداخت. کارشناس برنامه نود و همچنین سلیمانی  مسئول کمیته داوران هر دو نظر مظلومی را رد کرده و اعلام کردند خطای مدافع مس بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاده است.

 

به این ترتیب استقلال حتی شایسته اعلام ضربه پنالتی ، به تساوی کشیدن بازی و کسب یک امتیاز نیز نبوده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)