با قضاوت محسن ترکی

مرجع خبری پرسپولیس : با وجود اينكه تصور مي‌شد محسن تركي و سعيد مظفري‌زاده از جمع گزينه‌هاي قضاوت اين مسابقه خارج شوند اما به خاطر حساسيت فوق‌العاده اين مسابقه محسن تركي به عنوان داور ديدار پرسپوليس مقابل سپاهان از مرحله يك‌چهارم نهايي جام حذفي برگزيده شد.

 

جالب اينكه محسن تركي در طول فصل دهم ليگ برتر فقط يكي از بازي‌هاي سپاهان را قضاوت كرده كه آن هم به سود زردپوشان تمام شده است. تركي دربي برگشت اصفهان را سوت زد كه در آن مسابقه در دقيقه 36 يك پنالتي براي سپاهان گرفت اما در دقيقه 80 جانواريو را با كارت قرمز مستقيم از بازي اخراج كرد.

 

سپاهان اين ديدار حساس كه در هفته بيست و دوم بازي‌ها برگزار مي‌شد را با دو گل عقيلي (پنالتي) و يانوش برد و پس از هفته‌ها تعقيب همشهري‌اش يك امتياز از ذوب‌ جلو افتاد و بالاخره صدرنشين شد.

محسن تركي داور مشهدي و ويژه كميته داوران اما در ليگ دهم 4 بازي پرسپوليس را سوت زده كه در اين بازي‌ها تيم دايي 2 بار برده و 2 بار باخته! وي ابتدا مسابقه هفته دوم صبا- پرسپوليس را در قم سوت زد در آن مسابقه تركي به هيچ كدام از بازيكنان در تيم اخطار نداد و در دقايق پاياني يك پنالتي براي پرسپوليس گرفت كه تياگو آن را لو داد تا سرخ‌ها يك-2 ببازند.

 

تركي مسابقه هفته سيزدهم پرسپوليس- استيل‌آذين را هم سوت زد كه بدون حاشيه و اتفاق خاصي با برتري 2-صفر پرسپوليس به پايان رسيد. بازي بعدي پرسپوليس كه تركي قاضي آن بود نيز بسيار بي‌حاشيه و راحت برگزار شد و شاگردان دايي به‌راحتي با دو گل نفت آبادان را شكست دادند. تلافي اين دو مسابقه اما در ديدار برگشت دربي پايتخت درآمد و به‌خاطر آن پنالتي اعلام نشده روي غلامرضا رضايي و شكست پرسپوليس از سوي دوستداران، كادر فني و بازيكنان پرسپوليس، مورد هجوم انتقادات قرار گرفت.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)