نتیجه بازیکن سالاری در باشگاه/ الجزیره هم گروهی استقلال هم حذف شد

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال سپاهان با برتری برابر استقلال به عنوان اولین نماینده ایران راهی مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های سپاهان و استقلال ایران از ساعت 20:30 امروز در حضور 10 هزار تماشاگر ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که در پایان قهرمان لیگ برتر موفق شد با دو گل آبی پوشان پایتخت را با شکست از گردونه لیگ قهرمانان آسیا حذف کند.

 

هر دو گل سپاهان را در نیمه اول برونو سزار و محسن بنگر که صحبت هایی در خصوص پیوستن وی به پرسپولیس مطرح شده وارد دورازه استقلال کردند و تیم میهمان با وجود دقایق بسیار باقی مانده موفق به جبران شکست دو بر صفر نشد.

 

استقلالی ها با وجود دوم شدن در گروه به قید قرعه توانستند مسابقه خود در مرحله یک هشتم پایانی را هم در کشور خود و در مقابل دیدگان تعدادی از هواداران خودی برگزار کنند اما موفق به عبور از سپاهان نشدند تا فصل برای کهکشانی های پر سر و صدا با حذفی قاطع و دردناک به پایان برسد.

 

پیش بازی های حساس این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان استقلال در اعتراض به عدم دریافت مبلغ قراردادشان به رهبری مجتبی جباری دست به اعتصاب در تمرینات زده بودند و در جریان بازی نیز مهدی رحمتی دروازه بان میلیاردی این تیم در اقدامی غیرحرفه ای در کار پرویز مظلومی سرمربی استقلال برای تعویض حمودی دخالت کرد و به نشانه قهر تصمیم به ترک زمین گرفت که با ممانعت سایر بازیکنان استقلال از تصمیم خود صرف نظر کرد.

 

مجموع این اتفاقات یک مسابقه بی برنامه و سردرگم را برای استقلال رقم زد و سرنوشت باشگاه ظاهرا بزرگی که بازیکنان برای آن تصمیم اول و آخر را می گیرند چیزی جز شکست سنگین دو بر صفر نبود.

 

* مدیرعامل باشگاه استقلال با خبرنگاران مصاحبه نکرد و با ناراحتی از ورزشگاه خارج شد.

 

* به دلیل نشناختن فرزامی عضو هیئت مدیره استقلال توسط ماموران حراست وی با دشواری توانست به جایگاه ویژه ورزشگاه راه پیدا کند.

 

 

*رحمتي پس از سوت پايان نيمه اول بازي با عصبانيت به سمت عليرضا مرزبان مربي تيم سپاهان رفت و الفاظي را به او نسبت داد كه نزديك بود كار به درگيري فيزيكي كشيده شود اما برخي بازيكنان سپاهان و استقلال رحمتي را به رختكن بردند.

 

در دیگر دیدار این مرحله در غرب آسیا امشب تیم های الجزیره امارات و الاهی عربستان در پایان 120 دقیقه تلاش به تساوی سه بر سه دست یافتند و در پایان نماینده عربستان موفق شد با برتری 4 بر 2 در ضربات پنالتی راهی مرحله بعد شود.

 

دیگر مسابقه نمایندگان ایران را فردا پرسپولیس برگزار خواهد کرد که از ساعت 22 و 40 دقیقه در جده به مصاف الاتحاد عربستان خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)