مرجع خبری پرسپولیس: تیم پرسپولیس با پیروزی برابر مس کرمان در هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر با صعودی سه پله ای موقتا در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

در این دیدار که از ساعت 15 امروز(جمعه) در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد، شاگردان زلاتکو کارنچار موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست دهند.

در نیمه اول این دیدار دو تیم نتوانستند فوتبال زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش بگذارند اما در نیمه دوم پرسپولیس توانست نبض بازی را در اختیار بگیرد و با دو گل حریف بحران زده خود را بدرقه کند.

گلهای تیم فوتبال پرسپولیس را در این دیدار سپهرحیدری در دقیقه 49 و محسن خلیلی در دقیقه 71 وارد دروازه مس کرمان کردند. شاگردان کرانچار با این برد 29 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد. مس کرمان نیز با 19 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

 

یدالله جهانبازی کاری سختی را برای قضاوت در این مسابقه نداشت و در آخرین دقایق بازی به علت ضربه زدن به توپ پس از سوت داور به علیرضا محمد کارت زرد نشان داد.

 

تیم پرسپولیس کریم باقری را به دلیل مصدومیت، شیث رضایی را به خاطر دریافت کارت قرمز در بازی گذشته و هوار ملا محمد به دلیل غیبت در روز های اخیر، جلال اکیری و هادی نوروزی و … را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

 

نیمه اول بازی تا دقیقه 33 با کمترین هیجان دنبال شد تا حسین بادامکی که در نبود شیث رضایی و کریم باقری بازوبند کاپیتانی را در دست داشت، با ضربه سر توپ ارسالی به دروازه مس را به تیرعمودی کوبید. لحظاتی بعد بر  روی اشتباه سامان آقا زمانی مدافع پرسپولیس، مصطفی سیفی بازیکن تیم فوتبال مس توپ را با اختلاف اندک به بیرون دروازه شوت کرد تا نهایتا نیمه اول، بدون رد و بدل شدن گلی پایان یابد.

با شروع نیمه دوم جریان بازی با شتاب بیشتری دنبال شد و بر حملات پرسپولیسی ها افزوده و موقعیت های بیشتری را بر روی دروازه مس کرمان ایجاد کردند.

در دقیقه 49 بازی مهدی شیری از روی نقطه کرنر توپ را به سمت دروازه مس فرستاد و بعد از تاثیر گذاری یکی از بازیکنان پرسپولیس، سپهر حیدری توپ را وارد دروازه کرد.

در دقیقه 71 نیز مهدی شیری توپ را به حسین بادامکی سپرد تا او نیز به محسن خلیلی ارسال کند و خلیلی با پای چپ توپ را درون دروازه مس قرار دهد. محسن خلیلی با این گل سرانجام توانست بعد از مدت ها مصدومیت و غیبت در پرسپولیس جای محکمی در ترکیب پرسپولیس بیابد.

در دقیقه 78 علیرضا محمد، بعد از شنیدن سوت داور به علامت آفساید توپ را به سمت دروازه مس کرمان فرستاد تا یک کارت زرد بی مورد را دریافت کند.

در ادامه محمد پروین نیز بعد از مدت ها به جای مجتبی زارع  وارد زمین شد و چند موقعیت خطرناک ایجاد کرد و نهایتا بازی با سوت ید الله جهانبازی با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید و تیم فوتبال پرسپولیس به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

 

ترکیب پرسپوليس: عليرضا حقيقي، سپهر حيدري، نبي الله باقري‌ها، عليرضا محمد، حسين بادامكي، محمد منصوري، ميثم بائو (65- تياگو فراگو)، ابراهيم شكوري، سامان آقازماني (46- مهدي شيري)، مجتبي زارع (79 – محمد پروين) و محسن خليلي
سرمربي:زلاتكو كرانچار

ترکیب مس كرمان: عباس محمدي، پيروز قرباني، فرزاد آشوبي (56 – فرزاد حسين‌خاني)، حميد عزيززاده، مهدي رجب زاده (80- روح الله بيگدلي)، حميدرضا غني‌زاده، مصطفي سيفي، مارسيو جيووانيني، فرار فاطمي (62- پائولو زالترون)، قاسم دهنوي و ادينهو

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)