پرسپولیس نیوز :  رییس فدراسیون فوتبال گفت: امروز سوپر جام انجام شد و چون اولین تجربه بود ممکن است کاستی هایی داشته باشد.

مهدی تاج در حاشیه دیدار سوپرجام کشور اظهار داشت:در گذشته یکی از کارهایی که نتوانسته بودیم انجام دهیم برگزاری سوپر جام بود.در فصل گذشته دو تیم شهرستانی قهرمان حذفی شدند و لیگ . امروز سوپر جام انجام شد و چون اولین تجربه بود ممکن است کاستی هایی داشته باشد.

 وی ادامه داد: ما به دنبال این بودیم فینال جام حذفی را در یک شهر برگزار کنیم. خوشبختانه این اتفاق افتاد و در نهایت فینال  حذفی به خرمشهر رفت. یکی از دیگر از کارهایمان این بود که تیم ها بتوانند از ورزشگاه  اختصاصی خود استفاده کنند و برای مثال برای بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه های خود میزبانی کنند و بازی با این تیم فقط در ورزشگاه آزادی برگزار نشود.

تاج درباره اینکه جام سوپرجام کمی کوچک است خاطرنشان کرد: برگزاری این جام اهمیت داشت. ما چند سال بود تلاش می کردیم برای برگزاری بهترین برنامه را داشته باشیم. در حال حاضر در مراسم قهرمانی لیگ برتر  و جام حذفی فقط یک نفر می رود تا جایزه بدهد. کیفیت برگزاری مراسم خیلی بهتر شده است. من هنوز جام را ندیده ام. با این وجود به نظر من مهم اجرای این جام بود.

وی درباره سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا اذعان داشت: ما 3 و یک را قطعی داریم اما ممکن است با توجه به نتایجی که در آسیا گرفته ایم این احتمال وجود دارد که 2 و 2 شود. با این وجود به احتمال فراوان سهمیه ما همان 3 و یک است.

رییس فدراسیون فوتبال درباره انتخابات هیات فوتبال اصفهان گفت: مدیرکل اصفهان پیشنهادی به فدراسیون داد او خواسته که ثبت نام از ابتدا انجام شود. او دلایل مختلفی برای این کار داشته است.

وی درباره انتخاب رییس سازمان لیگ و زیرمجموعه دیگر خاطرنشان کرد:امسال تغییرات صورت گرفت.امثال عابدینی و کاظمی به سازمان لیگ آمدند. من خودم شش ماه سرپرست سازمان لیگ بوده ام تا اینکه در هیات رییسه رای گرفتم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت حق پخش گفت: امسال اختلافات با صداوسیما به خوبی حل می شود. دکتر علی عسگری در جلسات مشارکت های بسیار مفید و مثبتی داشتند. ارزیابی من از مجموعه این است که اتفاقات خیلی خوبی دارد می افتد. در سال جاری کارهای مشارکتی ما ، صداوسیما و تبلیغات محیطی و تیم ملی انجام می گیرد.

تاج درباره ورزشگاه نقش جهان خاطرنشان کرد: خودم اعتقاد دارم که اختلافات شرکت تجهیز اگر حل شود شرایط درست می شود. در  حال حاضر این نظریه هست که صندلی ها را به تدریج تمام کنند. بدین ترتیب می توان ورزشگاه را افتتاح کرد و بعد معایب را برطرف کرد.

رییس فدراسیون درباره سالن فوتسال گفت: فعلا خودمان ترجیح داده ایم که کف پوش را درست نکنیم زمانی که سایر شرایط مهیا شد کف پوش را فراهم می کنیم .

وی درباره تیم ملی گفت: الان شرایط خوبی است. اردوی ایتالیا هم انجام خواهد شد.

تاج درباره حضور ابرقویی نژاد در کمیته فوتسال بیان داشت: صحبت مشخصی نشده است زیرا جام جهانی فوتسال در پیش رو  است و تا آن زمان ورود به بحث فوتسال را کار درستی نمی دانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)