در مسابقه ای که از مدیرعامل تا بازیکن مورد اعتراض قرار گرفتند: تشویق کریمی و کاشانی و بازیکنان راه آهن

مرجع خبری پرسپولیس : دیدار تیمهای فوتبال پرسپولیس تهران و راه آهن شهرری در میان اعتراض و نارضایتی شدید تماشاگران تیم پرسپولیس با نتیجه تساوی به پایان یافت.

به گزارش مرجع خبری در آخرین مسابقه هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر که از ساعت 19و35 دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی آغاز شد تیم پرسپولیس مقابل تیم راه آهن با نتیجه مساوی دو بر دو متوقف شد.

 

دوتیم در حالی به این نتیجه دست یافتند که هر دو بار در جریان بازی این تیم راه آهن بود که یک گل از حریف نام دار تهرانی خود پیش افتاد و در نهایت پیروزی را در آخرین لحظات مسابقه با تساوی عوض کرد.

گل های تیم پرسپولیس را کریم باقری از روی نقطه پنالتی(51) و وسلی برزیلیا(95) به ثمر رساندند و برای تیم راه آهن نیز مجید نورمحمدی در دقیقه 45 از نیمه اول و میلاد زنیدپور در دقیه 78 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

 

چند حاشیه از مسابقه:

* در طول مسابقه ای که تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم راه آهن به تساوی 2-2 دست یافت دسته های مختلف از هواداران این تیم در دقایق مختلف به تشویق افراد مختلفی همچون علی کریمی، حبیب کاشانی و بازیکنان تیم مقابل راه آهن پرداختند.

 

*در دقايق پاياني مسابقه و هنگامي كه پرسپوليس با نتيجه 2 بر يك برابر راه‌آهن شكست خورده بود، تماشاگران پرسپوليس از ميثاق معمارزاده، دروازه‌بان تيم خواستند كه يك گل ديگر هم بخورد و آنها به شدت بازيكنان تيم راه‌‌آهن را حمايت كردند.

* پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم راه آهن عده ای از تماشاگران این تیم به نشانه اعتراض ورزشگاه  را ترک کرده و عده ای به شدت به عملکرد زلاتکو کرانچار سرمربی این تیم اعتراض کرده

اما پس از ثبت گل تساوی پرسپولیس در آخرین ثانیه ها این بار عباس انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود که مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

*در يك صحنه كرانچار به شدت به نحوه قضاوت صالحي اعتراض كرد و با كوبيدن لگد به بطري كنار زمين اعتراض خود را نشان داد كه داور چهار مسابقه وي را به آرامش فراخواند.  

 

*زمانی که تیم راه آهن گل دوم را به ثمر رسانده بود و تلاش های بازیکنان تیم پرسپولیس در زیربارش باران تابستانی در ورزشگاه آزادی برای رسیدن به گل بی نتیجه ماند برخی هواداران این تیم خواستار بازگشت حبیب کاشانی مدیرعامل سابق این باشگاه به تیم خود شدند.

* قبل از ورود میثم بائو به زمین مسابقه هواداران این تیم وی را مورد تشویق قرار دادند.

 

*پس از اتمام نيمه اول و با توجه به شكست يك بر صفر پرسپوليس، هنگامي كه بازيكنان قصد ترك زمين را داشتند تا به رختكن بروند، با نزديك شدن به سكوها تماشاگران با حركت جالبي روبرو شدند. تماشاگران با نزديك شدن بازيكنان پرسپوليس به نشانه اعتراض به آنها پشت كرده و عليه‌شان شعار دادند. 

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)