خبرگزاری پرسپولیس : نشست مطبوعاتی سرمربیان پرسپولیس و استقلال در شرایطی برگزار شد که یحیی گل‌محمدی تنها ۲ دقیقه صحبت کرد اما امیر قلعه‌نویی ۲۸ دقیقه.

نشست مطبوعاتی مربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس از 14 امروز در سازمان لیگ برگزار شد که این نشست حاشیه‌هایی را به دنبال داشت.

*ابتدا یحیی گل‌محمدی و مهدی مهدوی‌کیا در این نشست حضور پیدا کردند مهدوی‌کیا که وسایل تمرین خود را آورده بود به دنبال یک ماشین بود تا آنها را به محل کنفرانس مطبوعاتی نیاورد که پس از گذشت دقایقی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس وسایل او را دریافت کرد تا مهدوی‌کیا وارد کنفرانس شود.

*گل‌محمدی و مهدوی‌کیا سر موعد مقرر در کنفرانس قبل از بازی  حضور پیدا کردند.

*با توجه به اینکه مجتبی جباری  ساعت 14:30 در سالن کنفرانس سازمان لیگ حضور داشت اما قلعه نویی با 7 دقیقه تاخیر که حتی موجب اعتراض برخی خبرنگاران نیز شد، در نشست مطبوعاتی حضور پیدا کرد. خنده‌های او و مجتبی جباری که هر چند دقیقه یک بار در سالن کنفرانس و در حین صحبت‌ها اتفاق می‌افتاد جالب بود.

*قلعه‌نویی پس از پاسخ دادن به 4 سؤال از خبرنگاران خواهش کرد که سؤالات خود را از جباری شروع کنند تا او نیز تمرکز لازم را به دست آورد.

*در حاشیه نشست امروز مسئولان سازمان لیگ اعلام کردندکه فردا در حاشیه دربی 76 از خانواده دو شهید با نام‌های بخارایی و اندرزگو تقدیر خواهد شد.

*همچنین از حسن عرب‌سرخی یکی از فرماندهان مستقر در ورزشگاه آزادی که برای نظم و انضباط در بازی‌ها تلاش‌های زیادی کرده به همراه شهردار منطقه 22 به دلیل اینکه در دربی‌های گذشته و دربی 76 شرایط را برای هواداران قبل از بازی بسیار مطلوب مهیا کرده، تقدیر و تشکر خواهد شد.

*یکی دیگر از نکات جالب نشست امروز این بود که مدیر رسانه‌ای استقلال پس از اینکه در کنار قلعه‌نویی مستقر شد به خبرنگاران گفت: مثل نشست مطبوعاتی گل‌محمدی از آقای قلعه‌نویی نیز سؤال‌های حاشیه‌ای و مشکل‌دار نپرسید به همین دلیل وقتی خبرنگاری از قلعه‌نویی در مورد رحمتی و خداحافظی‌اش از تیم ملی سؤال کرد، قلعه‌نویی به مدیر رسانه‌ای گفت قرار بود سؤال حاشیه‌ای نباشد اما اشکالی ندارد من جوابم را می‌دهم.

*نشست مطبوعاتی امروز در شرایطی برگزار شد که یحیی گل‌محمدی و مهدوی کیا در جمع دو دقیقه صحبت کردند اما قلعه‌نویی 28 دقیقه برای حاضرین به گفت‌وگو پرداخت.

*پس از صحبت‌های قلعه‌نویی مسئولان سازمان لیگ درخواست کردند که با توجه به جلسه سازمان لیگ و شورای تامین دقایقی نیز تاج سرپرست سازمان لیگ برای حاضرین گفت‌وگو کند.

برخی از خبرنگاران رادیویی قصد داشتند تا با گل‌محمدی صحبت‌های اختصاصی داشته باشند که با مخالفت مدیر رسانه‌ای قرمزپوشان مواجه شدند. مدیر رسانه‌ای پرسپولیس اعلام کرد با توجه به اینکه قرمزپوشان ساعت 15 آخرین تمرین خود را قبل از دربی 76 دارند، باید گل‌محمدی زودتر به تمرین برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)