سه شنبه 29 بهمن(22:29)
مرجع خبری پرسپولیس: آقای انصاری فرد استقلال هم اول به شوخی گرفت، سریع تر مدارک را تکمیل کنید!

رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال اظهار کرد نواقص مدارک بازیکنان و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در زمان ارسال به مسئولان این باشگاه گوشزد شده بود.

منصور عظیم زاده، رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در پاسخ به اظهارات مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر بی اطلاعی از نواقص مدارک ارسالی تیم فوتبال این باشگاه به AFC افزود: بدنبال نامه‌ای که امروز از کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ارسال شد، مدارک پنج بازیکن پرسپولیس به همراه مدیرعامل این باشگاه با نواقص همراه بوده که AFC  حداکثر تا روز پنج شنبه مهلت داده تا این مدارک تکمیل و ارسال شود.

عظیم زاده اضافه کرد: در نامه AFC تصریح شده علیرضا نیکبخت واحدی، رحمان رضایی، ضیاء الدین نیک نفس و عباس انصاری فرد فاقد کارت ملی بوده اند، کپی پاسپورت ابراهیم توره و نیک نفس معتبر نیست و شماره پیراهن علی کریمی و پژمان نوری هشت اعلام شده است. ضمن اینکه مدارک صلاحیت مسئول بخش رسانه‌ای باشگاه مورد تایید مراجع ذیصلاح داخلی قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه پیش از ارسال مدارک نیز این موارد از سوی کمیته روابط بین الملل به مسئولان باشگاه پرسپولیس متذکر شده بودیم، اظهار داشت: مقررات و نحوه شرکت تیم‌ها در فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از دو ماه پیش به باشگاه‌های ایرانی شرکت کننده در این رقابت‌ها ارسال شده بود ضمن اینکه در کارگاه آموزشی 8 دی ماه و کارگاه آموزشی که در مالزی برگزار شد، تمامی موارد و مدارک مورد نیاز برای شرکت در این مسابقات به باشگاه‌ها تبیین و تشریح شده بود.

عظیم زاده با تاکید بر اینکه باشگاه پرسپولیس ظرف فردا و حداکثر روز پنج شنبه مهلت دارد تا نواقص موجود در مدارک بازیکنان خود را کامل کند، اظهار داشت: امروز در دو نوبت از طریق نمابر و بصورت حضوری نواقص موجود را به اطلاع نماینده باشگاه پرسپولیس رساندیم و با توجه به آگاهی باشگاه از خواسته‌های AFC امیدواریم این باشگاه در اسرع وقت نسبت به تکمیل نواقص موجود اقدام کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)