جشن و پایکوبی بندری ها برای یک گل!

مرجع خبری پرسپولیس:دیدار تیمهای پرسپولیس و آلومینیوم که با برتری سرخپوشان تهرانی به پایان رسید حواشی دیگری هم به همراه داشت:


پس از گل‌هاي كريم باقري، حبيب كاشاني در بين 2 نيمه از وي تقدير كرد. حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس در پايان نيمه اول خود را به كريم باقري رساند و بايت 2 گلي كه در نيمه نخست به ثمر رساند از وي تقدير كرد.

در ابتداي ديدار وينگو بگوويچ و علي دايي، سرمربيان 2 تيم از پله‌هاي ورودي ورزشگاه با هم به زمين مسابقه آمدند. كادر فني پرسپوليس قبل از آغاز بازي براي كادر فني آلومينيوم گل بردند و به احوالپرسي با آنها مشغول شدند.
در اين بين علي دايي و ينگو بگوويچ بيشتر از سايرين با يكديگر گفت و گو كردند.

عادل كلاه‌كج كه در تيم فولاد از شاگردان بگوويچ بود در ابتداي ديدار براي اين مربي دسته گل بزرگي برد و به وي اهدا كرد.

 

*كريم باقري پس از هر بار گلزني به شدت از سوي هواداران تشويق شد.

*بگوويچ پس از گل دوم پرسپوليس به شدت بر سر مدافعان تيمش فرياد زد. در اين صحنه چيزي نمانده بود وينگو وارد زمين شود.

*فردين معصومي در اين ديدار در كنار حبيب كاشاني بازي را تماشا كرد. آرفي و شيري هم در جايگاه ويژه بازي را تماشا كردند.

* شیث رضایی و سپهر حیدری هنگام جایگیری برای ضربات آزاد و کرنر به شکل جالبی در کنار هم مستقر می شدند که دیدنی بود.

 

*پس از گل آلومينيوم، تماشاگران بندري با ساز و دهل تيمشان را تشويق كردند و به جشن و پايكوبي پرداختند.

 

* ‪ ۱۰‬هزار تماشاگر از نزديك ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و آلومينيوم هرمزگان را در ورزشگاه آزادي تهران مشاهده كردند. همچنين ‪ ۴۰۰‬هوادار آلومينيومي نيز در گوشه‌اي از ورزشگاه مشغول تشويق تيم خودي بودند.

 

* تماشاگران پرسپوليسي با انتقاد از فهرست جديد تيم ملي فوتبال ايران خواستار حضور برخي از بازيكنان اين تيم در اردوي تيم ملي شدند.

شيث رضايي، محسن خليلي و ميثاق معمار زاده بازيكناني بودند كه پرسپوليسي ها خواهان حضورشان در تيم اردوي ملي ايران بودند.

* حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس و بيوتر دستيار مربي تيم ملي فوتبال ايران از جايگاه ويژه تماشاگران نظاره گر اين بازي بودند.  در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی نفراتی چون حبیب کاشانی، پیت بیوتر دستیار اول افشین قطبی، اشپیتیم آرفی، مهدی شیری، پروین و … دیده می شد.

در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی نفراتی چون حبیب کاشانی، پیت بیوتر دستیار اول افشین قطبی، اشپیتیم آرفی، مهدی شیری، پروین و … دیده می شد.

 

* تماشاگران پرسپوليس با سر دادن شعارهايي خواهان حضور باقري و شيث رضايي شدند كه اين دو بازيكن با گرفتن دست يكديگر در مقابل جايگاه تماشاگران حاضر شده و به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند. كريم باقري در جريان ديدار مقابل استقلال با شيث رضايي به علت رفتار ناشايست برخورد كرده بود و پس از آن شايعاتي مبني بر دلخوري شيث از كاپيتان رسپوليس به گوش مي‌رسيد.

* هواداران پرسپوليس با سر دادن شعار جديد “دايي سر طلايي ” سرمربي تيم خود را تشويق كردند كه دايي با رفتن به سمت جايگاه هواداران به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.

* هواداران پرسپوليس به شدت ميثاق معمارزاده را تشويق كردند. آنها معتقدند دروازه‌بان سرخ پوشان بايد به تيم ملي دعوت مي‌شد.

* پیش از آغاز و در طول مسابقه هواداران پرسپولیس بارها کریم باقری، شیث رضایی، محسن خلیلی و هوار ملامحمد را تشویق کردند.

* تنها ‪ ۳۰‬خبرنگار و عكاس از نزديك مسئوليت پوشش خبري و تصويري اين بازي را برعهده داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)