مرجع خبری پرسپولیس : در جريان ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و سپاهان شماري از تماشاگران استقلال به ورزشگاه آزادي آمدند و عليه مديرعامل اين باشگاه شعار دادند.

بيش از 200 هوادار استقلالي براي تماشاي بازي پرسپوليس و سپاهان به ورزشگاه آزادي آمدند تا امير قلعه‌نويي سرمربي سابق خود را مورد حمايت قرار دهند.

هواداران استقلال با در دست داشتن پرچم‌هاي آبي بارها قلعه‌نويي را تشويق كردند و خواهان بازگشت اين مربي به استقلال شدند.آنها در ادامه عليه واعظ آشتياني شعار داده و خواستند وي از مديريت استقلال كنار برود.

*قبل از شروع مسابقه حسين بادامكي، مهدي شيري، محمد منصوري و جلال اكبري با دسته گل به استقبال قلعه‌نويي رقتند و در مقابل بيشتر بازيكنان سپاهان به غير از محرم نويدكيا، عمادرضا، شاهين خيري و ابراهيم توره براي علي دايي دسته گل برده و با وي احوال پرسي كردند.

*دايي به همراه محمود خوردبين براي استقبال از قلعه نويي با دسته گل به سمت نيمكت سپاهان رفت و با سرمربي اين تيم روبوسي كرد.
* عزيز محمدي، رئيس سازمان ليگ قبل از شروع از جواد تقي‌پور كمك داور بين المللي به دليل بازنشتگي‌اش تقدير كرد و قلعه‌نويي هنگام تقدير با اين داور روبوسي كرد.

*محمدرضا ساكت، مديرعامل و امير حاج رضايي، مشاور باشگاه سپاهان در كنار سفير سنگال در جايگاه ويژه ورزشگاه آزادي بازي را تماشا كردند، اما حبيب كاشاني، سرپرست پرسپوليس از حضور در اين جايگاه صرف نظر كرد و در جايگاه تماشاگران نشست.

*ليدرهاي پرسپوليس در نيمه اول به دليل شايعاتي كه مبني بر احتمال درگيري در اين مسابقه منتشر شده بود حاضر نشدند بين هواداران تقسيم شده و تماشاگران را هدايت كنند. در نيمه دوم پس از صحبت هاي كاشاني با ليدرها آنها حاضر شدند به ميان هواداران بيايند.

*هوار محمد و اشپتيم آرفي به عنوان بازيكناني كه در فهرست 18 نفره پرسپوليس حضور ندارند از روي سكوها بازي را تماشا مي كنند.

*وسلي برزيليا براي اولين بار در زمان مربيگري علي دايي در ليست 18 نفره قرار گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)