مرجع خبری پرسپولیس : برخورد جالب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با علی کریمی در تمرین یکشنبه شب سرخپوشان نشان داد روابط این دو نفر برخلاف ادعای برخی رسانه ها بسیار گرم و صمیمانه است.

 

محمد رویانیان که روز گذشته به همراه حسین هوشیار راهی دوبی شده بود، یکشنبه شب در تمرینات پرسپولیس حاضر شد و ضمن دلجویی از وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا، در حالی که دست علی کریمی را گرفته بود زمین تمرین الشباب را ترک کرد.

 

آنطور که محافل خبری امارات خبر می دهند، کریمی از چند باشگاه اماراتی پیشنهاد دارد که کمترین رقم پیشنهادات در حدود 2میلیارد تومان است! با این حال جادوگر دوست دارد قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کند و حتی در صورت پیروزی تیمش مقابل الاتحاد در بازی روز چهارشنبه، قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را نیز به افتخاراتش اضافه کند.

 

از همین رو با نظر مصطفی دنیزلی و محمد رویانیان، قرار است پیش از دیدار روز چهارشنبه جلسه ای میان این دو نفر با علی کریمی برگزار شود تا صحبت ها برای تمدید قرارداد این بازیکن نهایی شود.

 

این خبری است که می تواند شوک مثبتی باشد برای پرسپولیس و هوادارانش در آستانه بازی با الاتحاد، اتفاقی که شاید اصلی ترین هدف رویانیان از سفرش به کشورش امارات هم محسوب می شود.

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)