مرجع خبری پرسپولیس : مرحله نیمه نهایی جام ستاره ها با صعود دو تیم منتخب جام جهانی 98 و پدر خوب به فینال خاتمه یافت.

 

در بازیهای نیمه نهایی که دوشنبه شب در مجموعه فرهنگی ورزشی سبز ولنجک برگزار می شد، ابتدا منتخب 98 بازی 3-0 باخته به استقلال را با پیروزی 4-3 عوض کرد. کریم باقری با زدن دو گل ستاره زمین بود.

 

گل نخست باقری که روی یک شوت از راه دور پس از اعلام یک ضربه ایستگاهی به دست آمد، تشویق شدید تماشاگران را به همراه داشت.

 

خداداد عزیزی و مهدی هاشمی نسب نیز دیگر گل های تیم 98 را در این بازی به ثمر رساندند و این در حالی بود که میثم بایرامی (2گل) و داود حق دوست برای آبی‌ها در این بازی گلزنی کردند.

 

در مسابقه دوم مرحله نیمه نهایی نیز دو تیم موسیقی و پدر خوب با یکدیگر روبرو شدند که این بازی هم با باخت تيم موسیقی خاتمه یافت. دو تیم در پایان وقت قانونی 6-6 مساوی شدند و این پدر خوب بود که در وقت اضافه با زدن یک گل به فینال رسید. علی لهراسبی (2 گل)، کاظم برجلو (3گل) و اشکان نامداری دیگر گل های تیم موسیقی را در این بازی به ثمر رساندند.

 

بدین ترتیب امشب از ساعت 22:30 دو تیم 98 فرانسه و پدر خوب فینال سومین دوره جام ستاره ها را برگزار خواهند کرد و در بازی رده بندی نیز تیم های موسیقی و استقلال با یکدیگر روبرو خواهند شد.

 

نوار مشکی ملی پوشان جام جهانی 98 به یاد کشته شدگان زلزله آذربایجان

بازیهای مرحله نیمه نهایی سومین دوره جام ستاره ها به یاد کشته شدگان زلزله آذربایجان آغاز شد. پیش از مسابقه منتخب جام جهانی 98 فرانسه و استقلال که دوشنبه شب برگزار می شد، بازیکنان دو تیم یک دقیقه سکوت کرده و مسابقه خود را نیز با بستن پارچه مشکی به دستان خود آغاز کردند.

 

همچنين از سوی ستاد برگزاری مسابقات و بازیکنان حاضر در این بازیها نیز اطلاعيه‌اي در حمايت از زلزله‌زدگان خوانده شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)