مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه جاری در شرایطی میزبان فولاد خوزستان خواهد بود که شش پیروزی پیاپی کسب کرده و از روحیه مناسبی برای رویارویی حریف خوزستانی برخوردار است و همین مسئله مسئولان فولاد را به تکاپو انداخته است.

 

به گزارش مرجع خبری این مسئله باعث شده تا مسئولان فولاد خوزستان پاداش خوبی برای شکست دادن شاگردان دایی در نظر بگیرند و به بازیکنان خود اعلام کرده اند در صورت پیروزی برابر پرسپولیس مبلغ 20 میلیون تومان به عنوان پاداش را دریافت خواهند کرد.

این مبلغ بین تمام بازکنان تقسیم خواهد شد.

 

از طرف دیگر و با وجود پاداش ثابت تعیین شده برای بردها و نتایج پرسپولیسی ها علی دایی هم از این مسئله غافل نشده و در پی تزریق انگیزه به بازیکنان خود است.

 

دایی در جمع بازیکنان: مغرور نشوید ، هنوز اتفاقی نیفتاده است

پیش از تمرین صبح دیروز سرخپوشان علی دایی چند دقیقه در جمع بازیکنان به صحبت پرداخت . او که با حضور در پرسپولیس اعتماد به نفس و شجاعت را به بازیکنان هدیه داده به آنها گفت: تیم متحول شده و شما باید از وضعیت خود خوشحال باشید ، دیگر مثل سابق استرس در تیم نمی بینیم و می دانم با تمام تمرکز دل به کار می دهید.

نتیحه سخت تمرین کردن هم خوب نتیجه گرفتن است اما یک سری نکاتی هست که باید آنها را گوشزد کنم. نمی خواهم از بازیکنی انتقاد کرده یا روحیه اش را خراب کنم اما دوست ندارم در این شرایط حساس به خاطر مسائل غیرفوتبالی مثل غرور امتیاز از دست بدهیم.


ما تا به حال در کنار هم 6 برد کسب کرده ایم که افتخار بزرگی است اما کارمان در لیگ و جام حذفی هنوز تمام نشده است و نباید کسی با این پیروزی ها مغرور شود چون کمبودهای بسیاری داشتیم و تا کنون اتفاق مهمی نیفتاده است و هنوز بازی های دشواری پیش رو داریم ، به خصوص بازی جلوی فولاد. من 3 امتیاز بازی فولاد را می خواهم و دوست دارم با تمام توان و انرژی تان آن را برای پرسپولیس و هواداران به ارمغان بیاورید.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)