شنبه 28 دی(18:35)

مرجع خبری پرسپولیس: مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلم برای فوتبال و بازی در پرسپولیس تنگ شده است و تلاش می کنم هرچه زدوتر آماده حضور در میادین شوم.

به گزارش مرجع خبری به نقل از مهر، محسن خلیلی در مورد آخرین وضعیت خود گفت: جمعه آخرین روز حضورم در کلینیک آلمان بود و پس از تست های قدرت و آمادگی جسمانی جواب آنها را روز دوشنبه با خود به تهران می آورم و به دکتر زرینه تحویل می دهم و تا زمان بازگشت به زمین مسابقه ادامه تمریناتم را زیر نظر پزشک پرسپولیس برگزار کنم.

وی با بیان اینکه در آلمان روزی یک جلسه کار با توپ، دو جلسه تمرین با وزنه و یک جلسه فیزیوتراپی انجام داده است، ادامه داد: هنوز از نظر انجام رفلکس های مدنظر در زمین، به شرایط دلخواه دست پیدا نکرده ام ولی با ادامه تمریناتم، سعی می کنم هر چه زودتر وضعیت آرمانی را برای حضور در تمرینات پیدا کنم که شاید تا یکی دو هفته دیگر این اتفاق رخ دهد.

مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: دلم برای فوتبال و بازی در پرسپولیس تنگ شده است. البته اولین مرتبه ای که زیر نظر مربی بدنسازم روی زمین چمن رفتم و به توپ ضربه زدم برایم خیلی لذت بخش بود. ضمن اینکه این روزها با وی در زمین مسابقه ضربه زدن به تیر دروازه می گذاریم که شور و شوق عجیبی در هنگام ضربه زدن دارم.

وی در مورد زمانی که پزشکان برای بازگشتش به زمین مسابقه تخمین زده اند، اضافه کرد:

 فکر می کنم از 15 یا 20 روز دیگر می توانم در تمرینات شرکت کنم و اگر مشکلی پیش نیاید می توانم از دربی برای پرسپولیس بازی کنم.
 
 خلیلی در مورد مشکل دریافت هزینه های درمانش اظهار داشت: چندی پیش با آقای تاج در این مورد صحبت کردم. وی هم تاکید کرد مدارک پزشکی ام تائید می شود. پس از بازگشت به ایران و انجام کارهای اداری، فکر می کنم این مشکل هم برطرف شود.
 
 وی با بیان اینکه پس از پیروزی بر فولاد، پرسپولیس عملکرد بهتری در لیگ خواهد داشت، در مورد کادر فنی پرسپولیس تاکید کرد: باید به کادر فنی مهلت داد، قطعا با دو نتیجه ضعیف نمی توان بحث برکناری آنها را مطرح کرد. البته در این مورد هیئت مدیره تصمیم گیرنده است اما اگر کادر فنی تیم در یک فصل زیاد دچار تغییر و تحول نشود خیلی بهتر است.
 
 مهاجم مصدوم تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با این نتایج شانس قهرمانی پرسپولیس در رقابت های فصل جاری کاهش پیدا نکرده است؟، تصریح کرد: هنوز خیلی زود است بخواهیم از قهرمانی یک تیم در لیگ صحبت کنیم، حتی صدرنشینان فعلی لیگ هم نمی توانند با صراحت در این مورد فکر یا صحبت کنند. باید 7-8 بازی دیگر از مسابقات سپری شود تا پس از آن بتوانم در این مورد منطقی تر صحبت کنیم.
 
 وی با بیان اینکه صددرصد با قدرت در رقابت های لیگ قهرمانان حضور می یابد و قطعا در آن مسابقات همانند فصل گذشته بازیکن تاثیرگذاری برای پرسپولیس خواهد بود، اضافه کرد: تمام تیم ها برای موفقیت در این مسابقات شرکت می کنند و نباید در نظر گرفت حریف ساده ای در این رقابت ها داریم و یا تیمی را دست کم بگیریم.
 
 خلیلی با بیان اینکه پرسپولیس با حریفان مطرحی همگروه شده، افزود: امیدوارم هواداران با حضور پرشور در آن رقابت ها، دست از حمایت تیم برندارند زیرا قطعا با حمایت تماشاگران، تمرکز بیشتر و استفاده از توان بالای کادر فنی و بازیکنان تیم، می توانیم یکی از بهترین نمایندگان ایران در این رقابت ها باشیم و حتی در بین مدعیان قهرمانی در این رقابت ها قرار بگیریم.
 
 وی در مورد تیم ملی خاطرنشان کرد: تیم ملی در بازی های اخیر عملکرد خوبی داشته است و قطعا در صورت موفقیت در دو دیدار حساس برابر کره جنوبی و عربستان، شانس صعودش به جام جهانی بسیار افزایش پیدا می کند. البته من همچنان امیدوارم به رفع مصدومیت و ارائه بازی های خوب در پرسپولیس، بار دیگر شانس پوشیدن پیراهن مقدس کشورمان را بدست آورم.
 
 مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد انتخاب انصاریفرد به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از این مدیر شناختی ندارم ولی امیدوارم ایشان با توجه به تجربه ای که در هدایت باشگاه داشته اند، در امر هدایت تیم موفق بوده و هرچه زودتر مشکلات آن را برطرف کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)