پرسپولیس نیوز :  پرسپولیسی ها به شدت دنبال پرونده جنجالی کارت معافیت های غیر قانونی بعضی از بازیکنان خوزستانی هستند.

آریا صالحی: دیدار علی دایی با اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران اگرچه از سوی محمد پنجعلی یک دیدار عادی تلقی شده بود اما دلیلی خاص داشته. پرسپولیسی ها پیگیر پرونده جنجالی کارت های معافیت از خدمت بازیکنانی هستند که خیلی های شان 5 یا 6 سالی هست که با این کارتهای مشکوک در لیگ ایران بازی می کنند و قرارداهای میلیاردی می بندند. این پرونده جنجالی در شعبه دوازه دادسرای عمومی اهواز در جریان است و بر اساس اعترافات باند جاعلان حرفه ای ، گروهی از بازیکنان فوتبال هم در این ماجرا کارتهای معافیت گرفته اند.

 

پیش از این نام بختیار رحمانی و ساسان انصاری از بازیکنان فولاد در این پرونده مطرح شد که انصاری در مصاحبه ای گفت :« من کفیل مادرم هستم و کارت معافیتم را از نورآباد ممسنی گرفتم چون پدرم فوت کرده بود.»

بختیار رحمانی ملی پوش حاضر در اتریش هم گفته بود:« من به خاطر رزمندگی پدرم کارت معافی گرفتم. آن هم 5 سال قبل. پدرم 30 ماه سابقه رزمندگی داشته است.» بر اساس قوانین لیگ برتر اشکال در کارت خدمت بازیکنان سبب نمی شود تا نتایج بازی ها عوض شود. این قانون از سال 1387 و بعد از پرونده جنجالی احمد مقدسی پور بازیکن تیم راه آهن تهران تغییر کرد . پیشتر و در اوایل دهه 80 هم بحث زیادی درباره کارت های پایان خدمت مشکل دار مطرح بود . یک بار نام میثم بائو رسانه ای شد. اینکه او معافیت پزشکی به دلیل رباط های پاره دارد. ولی این بازیکن بعد از گرفتن کارت پایان خدمت ، زانوهایش را عمل کرده بود و می توانست فوتبالش را ادامه دهد. این بار و در پرونده بازیکنان خوزستانی هم نام یکی از بازیکنان تیم محبوب پایتخت که به تیمی شهرستانی رفته مطرح شده است. بازیکنی که چندی قبل تصویری از قراردادش منتشر شد که در آن رقم یک میلیارد و 200 میلیون تومانی نوشته شده بود!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)