پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل بدهی اجازه بازی پیدا نکرده از کمیته انضباطی و مسئولان سازمان لیگ گلایه کرد.

قاسم دهنوی به دلیل بدهی قبلی در بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان و همچنین بازی مقابل سایپا در دقیقه 90 از حضورش در زمین ممانعت به عمل آمد.

چه اتفاقی افتاد که در دو بازی گذشته به میدان نرفتی؟

باور کنید خودم هم مانده‌‌ام. نمی‌دانم آه سپاهان مرا گرفته و یا بدشانسی می‌خواهد امسال گریبانگیر من شود. با هزار هدف و آرزو به پرسپولیس آمدم تا یکی از بهترین سال‌های فوتبالی‌ام را زیر نظر دایی داشته باشم. سر تا پا انگیزه هستم، خوب تمرین می‌کنم اما چه فایده.

 می‌گویند به خاطر بدهی‌های قبلی اجازه بازی به تو نمی‌دهند.

نمی‌دانم باید چه حرفی بزنم. اما می‌خواهم این بار بگویم. سوال من از مسئولان کمیته انضباطی و سازمان لیگ این است که چطور تیم‌هایی که به بازیکنان‌شان از قبل بدهی دارند بدون هیچ مشکلی کار خود را دنبال می‌کنند اما وقتی بازیکنی به یک باشگاه بدهکار است این طور با آن رفتار می‌کنند و با عمر ورزشی او بازی می‌کنند. بالاخره من بدهی دارم اما سوال من اینجاست مگر تیم‌هایی که من برای آنها بازی کرده‌ام همه پول من را داده‌اند؟

منظورت چیست؟

منظورم شفاف و روشن است. بازیکن باید جریمه شود اما به باشگاه هیچ حرفی نمی‌زنند. می‌گویند باشگاه بدهی داشته باشد اجازه نمی‌دهیم بازی کند اما همه راحت کار خود را انجام می‌دهند و فقط زورشان به بازیکن می‌رسد و نمی‌دانم چطور یک عمر تلاش و کوشش بازیکنان را می‌خواهند با این حرفها زیر سوال ببرند.

شما هم بدهی خود را بپرداز تا این اتفاقات پیش نیاید.

من که فرار نکردم. پولی پرداخت شده نمی‌دانم شخص حقیقی بوده یا حقوقی. واقعا مانده‌ام. خود آقایان در تراکتورسازی تبریز پولی اضافی به حساب من ریختند و من هم بدون حساب قبلی خرج زندگیم کردم. حالا می‌گویند به تو پول داده‌ایم یا همین موضوع سپاهان پول‌هایی رد و بدل شده که من اصلا در جریان آن نیستم اما چرا من باید تقاص پس بدهم؟ من سه بازی را به خاطر این حرف‌ها از دست داده‌ام چرا مسئولان لیگ و کمیته انضباطی صدای من را نمی‌شنوند؟ پول را کسی دیگر گرفته و من باید جواب بدهم و اینطور با عمر فوتبالی من در روز بازی و در دقیقه 90 بازی می‌شود.

بالاخره این دلیل قانع کننده نیست پولی که اشتباه گرفتی باید پس بدهی.

من حرفی ندارم چرا هیچکس از بدهی سه سال قبل مس کرمان به من حرفی نمی‌زند؟ چرا هیچکس از 200 میلیونی که 4 سال پیش سیدصالحی از استقلال می‌خواهد حرفی نمی‌زند؟ همه چیز را سر بازیکنان خراب می‌کنند. مگر کسانی دیگر نباید جواب بدهند اما تقاصش را من باید پس بدهم آن هم در حسا‌س‌ترین بازی‌هایی که یک دقیقه‌اش را نباید از دست بدهم. واقعا مانده‌ام چه حرفی بزنم. بهتر نیست همانطور که با بازیکنان رفتار می‌کنند با باشگاه‌ها هم رفتار کنند؟ می‌گویند ما اینقدر و آنقدر پول گرفته‌ایم مالیاتش را هم باید بدهیم اما کسی نمی‌داند که ما چقدر از قراردادهای خود را هنوز طلبکاریم و نگرفته‌ایم پس بهتر نیست به این مسائل رسیدگی شود؟ واقعا مانده‌ام که چه حرفی بزنم اما تو رو خدا با زندگی فوتبالیست‌ها اینطور بازی نکنی.  یک عمر تلاش کرده‌ام تا این بلاها سرم بیاید؟ من با فوتبال زندگی می‌کنم، اگر به میدان نروم همه جوره به من ضربه می‌‌خورد.

با مسئولان باشگاه پرسپولیس صحبت نکرده‌ای؟

چرا آنها در جریان همه چیز هستند تو را خدا تو را به پیغمبر مشکل من را حل کنید. کلافه‌ام و همه جوره ضربه روحی خورده‌ام. من چه گناهی کرده‌ام حالا که فدراسیون فقط زورش به بازیکن می‌رسد و کسی دیگر پولش را گرفته و ما در حال محروم شدن هستیم از مسئولین می‌خواهم مشکل ما را حل کنند. به خدا مانده‌‌ام.

بگذریم. بازی پرسپولیس و سایپا را چگونه  دیدی؟

خدا می‌داند آنقدر عصبانی و ناراحت بودم که نمی‌دانم چطور گذشت. اما خدا را شکر بچه‌ها تلاش کردند و در بالای جدول ماندیم. سایپا تیم بسیار خوب و دونده‌ای بود اما شکست مقابل این تیم را در کرج جبران کردیم و حالا باید خودمان را برای یک بازی سخت مقابل ملوان با انگیزه آماده کنیم.

به میدان می‌روی؟

نمی‌دانم، به خدا سردرگم شدم. دوست ندارم یک دقیقه بازی برای تیم دایی را از دست بدهم دایی به من اطمینان کرده و من را به پرسپولیس آورده است. اینجور محرومیت‌ها هم اعصاب من را خورد می‌کند هم کادر فنی را. از مسئولان باشگاه خواهش می‌کنم فکری به حالم کنند و بتوانم در بازی با ملوان به میدان بروم .باور کنید دیگر صبر و تحمل ندارم که این شرایط را ببینم. بالاخره می‌خواهم خودم را به دایی نشان دهم اما هر بازی که می‌خواهم وارد زمین شوم به من می‌‌گویند تو محرومی. امیدوارم تا سه‌شنبه مشکلم حل می‌شود و به میدان خواهم رفت. از مسئولان کمیته انضباطی و سازمان لیگ هم می‌خواهم درد بازیکنان را هم بدانند و همیشه یک‌طرفه قضاوت نکنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)