مرجع خبری پرسپولیس : مالک باشگاه استیل آذین با بیان اینکه هرگز نگفته ام سعیدلو التماس می کند به پرسپولیس برگردم، گفت: باید به سعیدلو فرصت داد تا افکار خود را عملی کند.

 

حسين هدايتي اظهار داشت: ‌دكتر سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني مي‌داند من به وي و باشگاه پرسپوليس علاقه فراواني دارم اما متاسفانه برخي‌ها با اخبار دروغ و تهمت‌ مي‌خواهند من را مقابل اين عزيزان قرار دهند.
وي افزود: هرگز نگفتم به من التماس مي‌كنند كه به پرسپوليس برگردم بلكه در جمع دوستان خبرنگار پس از مراسمي از من سئوال شد اسم من از بين اعضاي هيات مديره پرسپوليس كه ليست جديدش را سعيدلو تهيه كرده خط خورده است؟
هدايتي يادآور شد: من از خبرنگاران خواستم كه سئوال حاشيه‌اي نكنند و گفتم تا زنده هستم حامي پرسپوليس خواهم ماند و حمايت مادي و معنوي خودم را از اين تيم فراموش نمي‌كنم اما برخي‌ها شيطنت كردند و حرف‌هايم را برعكس نوشتند. من از آنها مي‌خواهم دست از اينگونه از كارها بردارند.
هدايتي ادامه داد: دكتر سعيدلو نياز به آرامش دارد تا بتواند در ورزش تصميم‌هاي خوب و بزرگ بگيرد. با اين حرف‌ها به دنبال مطرح كردن خودم براي حضور در پرسپوليس نيستم اما به كسي اجازه نمي‌دهم من را در مقابل مسئولان ورزش قرار دهد.

 من يك پرسپوليسي هستم و به پيراهن قرمز و هوادارانش علاقه زيادي دارم و هميشه از خدا مي‌خواهم هر كمكي كه از دستم برمي‌آيد براي اين تيم كه از كودكي عاشقش بودم انجام دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)