مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس با وجود نمايش فنى و فوتبالى قابل قبول در دقيقه ۳+۹۰ شوك بزرگى را در اهواز دريافت كرد و زمانى گل خورد كه جبران آن تقريباً غيرممكن بود، تا به همين سادگى چهارمين شكست در كارنامه سرخ هاى تهرانى رقم بخورد و ساير نتايج در بالاى جدول نيز باعث شود پرسپوليس چند پله اى نزول در جدول داشته باشد و ضربه بزرگى بر پيكره سرخ ها وارد شود.
در آستانه ديدار با استقلال اهواز بود كه مسأله درگيرى لفظى مجتبى زارعى و محمد پروين سوژه اى شد كه خيلى از روزنامه ها به آن پرداختند. مسأله اى كه با سكوت اين ۲ بازيكن همراه شد. پس از ديدار با استقلال اهواز و بازگشت كاروان پرسپوليس به تهران با زارعى تماس گرفتيم تا ضمن پرس وجو در مورد بازى و نتيجه اى كه در آن رقم خورد در مورد اين موضوع هم شنونده صحبت هاى مهاجم تند و تيز و گلساز سرخ ها باشيم. زارعى پاسخ هاى جالبى براى سؤالات ما داشت. با ما همراه باشيد:

• قبل از بازى وقتى با بچه ها صحبت  مى كرديم، همه همكلام از پيروزى در اهواز مى گفتند اما دقيقاً نتيجه برعكس شد.
– واقعاً نمى دانم چه بايد بگويم. هدف ما همين بود. ما حتى به مساوى هم فكر نمى كرديم و قصد داشتيم با هر ۳ امتياز به تهران برگرديم اما با غافلگيرى بدموقعى مواجه شديم. وقتى دقيقه ۹۳ از روى يك ضربه كاشته استثنايى گل خورديم ديگر فرصتى براى جبران نداشتيم و تلخ ترين شكست فصل را متحمل شديم.

• از روند و جريان بازى بيشتر برايمان توضيح مى دهى؟
– جز بدشانسى كه در دقيقه ۹۳ داشتيم در مجموع فكر مى كنم بازى بدى از خود به نمايش نگذاشتيم. همه بچه ها تلاش خود را كردند و براى رسيدن به هدفمان جنگيديم و چند موقعيت هم داشتيم اما از آنها به نحواحسن استفاده نكرديم و در بدترين زمان ممكن دروازه مان باز شد و ديگر فرصتى براى جبران نداشتيم.

• استقلال اهواز و روند حركتى اين تيم را چطور ديدى؟
– اين تيم مهره هاى خوبى دارد و آنها از امتياز ميزبانى هم برخوردار بودند اما اگر بخواهيم منصفانه نگاه كنيم آنها از ما بهتر نبودند فقط شانس شان بيشتر از ما بود. در فوتبال به بازى بهتر و زيباتر امتياز نمى دهند. هر تيمى از موقعيت هايش استفاده كند برنده مى شود.

• با اين شكست شانس رسيدن به صدر جدول و قهرمانى پرسپوليس كمرنگ تر شده. درست است؟
– ما اين بازى را باختيم و جاى هيچ توجيه و بهانه اى هم نداريم اما حق نداريم اين قدر زود نااميد شويم. ما تلاشمان را مى كنيم تا جبران كنيم و وضعيتمان را در جدول بهبود بخشيم. اگر در بازى هاى آينده چندين پيروزى متوالى به دست آوريم و حريفان هم امتياز از دست بدهند مى توانيم جايگاهمان را در جدول بهبود بخشيم.

• وقتى با بقيه بچه ها صحبت مى كرديم از جو نامساعد و نه چندان ميهمان نوازانه استاديوم گله داشتند. در اين مورد صحبتى ندارى؟
– من از بعضى از تماشاگران استاديوم واقعاً گله دارم. بگذريم كه به همه ما كم لطفى و بعضاً فحاشى كردند. شايد اين براى ما قابل چشم پوشى باشد اما چرا عابدزاده؟ او اسطوره تكرارنشدنى ايران است. مگر فراموش كرده اند احمدرضا عابدزاده كسى بوده و براى فوتبال ايران چه كارهايى كرده؟ واقعاً توهين بزرگى است كه يكسرى از تماشاگران بخواهند اسطوره و محبوب ترين فوتباليست ايران را مورد فحاشى قرار دهند. باور كنيد اينقدر كه براى فحاشى به عابدزاده ناراحتم براى توهين به خودمان ناراحت نيستم. انگار حافظه بعضى ها خيلى ضعيف است كه گذشته ها را فراموش كرده اند. عابدزاده به گردن فوتبال ايران حق دارد.

• دوباره برگرديم به مسائل فنى. اين بار در مورد عملكرد خودت بگو. در اين بازى نتوانستى حركت خاصى داشته باشى.
– خيلى تلاش كردم بتوانم در اين بازى براى خودم و بقيه بچه ها موقعيت سازى كنم اما بازيكنان حريف مهارم كرده بودند و تلاشم هم براى فرار از اين مسأله نتيجه خاصى نداشت. با وجود بازى بسته حريف در دقايقى، خيلى تلاش كردم كه روزنه فرارى پيدا كنم. شايد هم يك مقدار كم دقتى كردم.

• با كارت زردى كه در اين ديدار از داور گرفتى ۳ اخطاره هم شدى تا در بازى با پاس غايب باشى.
– متأسفانه بله. اين بازى را به خاطر محروميت از دست دادم البته از ناحيه پا هم مصدوم شدم. از بعد از بازى تا ساعت ها يخ درمانى كردم تا دردم كمتر شود. اين  طور كه دكتر مى گفت احتمالاً تا ۳ ۴، روز ديگر مى توانم در تمرينات گروهى حاضر شوم.

• يك سؤال ويژه. در مورد ماجرايى كه با پروين داشتى و آشتى كنان در اهواز مى گويى؟
– من واقعاً محمد را دوست دارم. او بچه خوبى است. نمى دانم او هم مرا دوست دارد يا نه اما من كه او را دوست دارم، هم به خاطر خودش هم به خاطر پدرش كه از بزرگان فوتبال ايران است. ماجرايى هم كه بين ما بود آنقدر بزرگ نبود كه آن طورى تيتر روزنامه ها شد. ما با هم مشكل نداريم. نمى دانم شايد عده اى از رفاقت ما خوششان نيايد. هر چه بود تمام شد و رفت. يك سوءتفاهمى بود كه با ۲ تا ماچ حل شد! (باخنده)

• و حرف آخر؟
– باز هم مى گويم شرمنده همه هواداران شديم. خودمان هم از اين باخت خيلى ناراحت شديم و قول مى دهيم جبران كنيم. ما به حمايت از آنها نياز داريم. انشاءالله در بازى با پاس در تهران با يك پيروزى خوب و پر گل اين شكست را جبران خواهيم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)