مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با اضافه شدن رضايي و هوار ملا محمد كه در ديدارهاي اخير حضور نداشتند، قدرت بيشتري پيدا مي‌كنيم.

 توميسلاو ايكوويچ درباره شرايط پرسپوليس اظهار داشت: بعد از شكست مقابل استقلال اهواز حاشيه‌هايي در تيم ايجاد شد و باعث شد پرسپوليس وارد بحران شود. تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا قبل از بازي با پاس دوباره به شرايط عادي بازگرديم.
وي افزود: در غياب كرانچار برنامه‌هايي را كه براي تمرين داده است، پياده مي‌كنم. از نحوه تمرينات راضي هستم و بازيكنان با شادابي در تمرينات حاضر مي‌شوند. اميدوارم با آمدن كرانچار بتوانيم تيم را بهتر براي ديدار مقابل پاس آماده كنيم.
ايكوويچ ادامه داد: در چند روز اخير فشار تمرينات را پايين آورده‌ايم، اما در روزهاي آينده با افزايش فشار و تمركز روي نقاط ضعف و قوت پاس تمرينات را ادامه مي‌دهيم. اميدواريم با هماهنگي در روز جمعه بازي خوبي را مقابل پاس انجام دهيم.
مربي پرسپوليس با اشاره به اضافه شدن بازيكنان غايب تيم براي ديدار مقابل پاس عنوان كرد: با اضافه شدن شيث رضايي و هوار ملا محمد قدرت بيشتري پيدا مي‌كنيم. تنها بايد از نظر روحي و رواني در ورزشگاه آزادي بازيكنان را براي رويارويي با پاس آماده كنيم. بازي برابر پاس سختي‌هاي خاص خودش را دارد و نبايد هيچ تيمي را دست كم بگيريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)