مرجع خبری پرسپولیس : اميد اول خط حمله سرخ ها براى بازگشت به روزهاى اوج در تلاش است. هنوز از ياد نبرده ايم گل هاى اين مهاجم زهردار در ۲ فصل قبل چطور ارتش سرخ را به ديدار فينال گونه با سپاهان رساند در حالى كه پرسپوليسى ها نااميدانه براى قهرمانى تلاش مى كردند، آقاى گل قرمزها چطور نقش مهمى در رسيدن به قهرمانى ايفا كرد اما پس از اين فصل بود كه كابوس فراموش ناشدنى براى محسن خليلى اتفاق افتاد تا مرد شماره ۹ سرخ ها قربانى رباط صليبى شود و باقى قضايا…!
و حالا در چند هفته اخير خليلى با آمادگى و روحيه  بالايى كه دارد به مهاجم فيكس پرسپوليس تبديل شده تا دوباره نگاه ها به سمت او معطوف شود. خليلى با گلى كه در ديدار با مس زد استارت دوباره اى براى گلزنى اش ايجاد شد و پرسپوليسى ها مقابل استقلال اهواز اميدوارانه به ساق پاهاى او چشم دوخته بودند اما در روز بدبيارى ارتش سرخ تلاش خليلى نيز ثمربخش نبود تا پرسپوليس بازنده به تهران بيايد و حالا به بازى بعدى مى انديشند ،ديدارمقابل پاس همدان. مصاحبه محسن خليلى را بخوانيد تا بدانيد نظر او در مورد اين بازى و شرايط فعلى پرسپوليس چيست.

• تلخى شكست در اهواز هنوز در ذهن هواداران باقى مانده ،فكر نمى كنى شكست بدى را متحمل شديد؟
– ما حتى به مساوى هم راضى نبوديم و تمام تلاشمان را بكار گرفتيم تا با حداكثر امتياز به تهران بازگرديم. برخلاف حريف كه فقط روى ضربات ايستگاهى اميد بسته بودند. ما برنامه ويژه اى براى بازى داشتيم و فكر نمى كنم به لحاظ فوتبالى عملكرد بدى داشتيم اما در فوتبال هميشه عدالت برقرار نمى شود. ما خيلى روى دروازه حريف فشار آورديم و عناصر تدافعى تيم هم مقابل ضدحملات حريف روز خوبى را پشت سر گذاشتند اما در بدترين زمان ممكن غافلگير شديم و درست زمانى گل خورديم كه همه فكر مى كردند بازى مساوى تمام مى شود و واقعاً هيچ فرصتى براى جبران باقى نمانده بود.

• سپاهان صدرنشين 40 امتيازى است و پرسپوليس با ۱۱ امتياز اختلاف نسبت به صدر عنوانى بهتر از پنجمى ندارد. به نظر مى رسد كار براى قهرمانى سخت شده باشد؟
– سخت ،بله اما غيرممكن نه. درست است كه سپاهان فعلاً از حاشيه امنيت بالايى برخوردار است اما اين مسأله دليل بر اين نيست كه جدول تا پايان فصل به همين شكل باقى بماند. به نظر من با وجود اين اختلاف امتياز در صدر جدول اتفاقات زيادى رخ خواهد داد مگر اوايل فصل پيكان و استقلال صدرنشين نبودند اما ديدند كه اتفاقات زيادى رخ داد تا جايگاه اين تيم ها نيز دستخوش تغيير قرار بگيرد. خيلى سخت است كه بخواهيم پرسپوليس را به صدر برسانيم اما غيرممكن و محال نيست. ما بازى هاى زيادى را پيش رو داريم. حريفانمان هم همين طور. ما با ۴ تيم بالاى سرمان در جدول بازى داريم كه مى توان گفت هر كدام يك فينال به حساب مى آيند. ضمن اينكه مطمئن باشيد تيم هاى ديگر مثل پايين جدولى ها هم براى فرار از سقوط لقمه گلوگيرى براى حريفان ما خواهد شد.

• بعد از گلزنى مقابل مس اميدوارى پرسپوليسى ها را در خط حمله دوچندان كردى. خودت چقدر اميدوارى كه بتوانى با تداوم گلزنى هايت همان محسن خليلى گلزن و خطرناك ۲ فصل قبل شوى؟
– شايد هر كس ديگرى جاى من بود مقابل يك سرى اتفاقات نمى توانست روحيه اش را حفظ كند اما من هم تلاشم را ادامه دادم و روحيه ام را حفظ كردم. گلى كه مقابل مس به ثمر رساندم براى شروع خوب بود اما كافى نيست. در مقابل استقلال اهواز تلاشم را به كار گرفتم اما موفق نبودم، با توجه به نياز پرسپوليس، تلاشم را دوچندان مى كنم تا از همين هفته دوباره پايم به گلزنى باز شود و محسن خليلى شوم كه هميشه بوى گل مى داد.

• پرسپوليس اين هفته مقابل پاس تيم پايين جدولى به ميدان مى رود كه خط دفاعش با دريافت ۲۸ گل در ۱۹ بازى جزو خط دفاعهاى نسبتاً متزلزل ليگ است. فكر مى كنى بتوانى مقابل چنين مدافعانى موفق به گلزنى شوى؟
– من و بقيه مهاجمان تيم به اسم يا شرايط مدافعان حريف كارى نداريم. ما هميشه تلاش مى كنيم با بازى خوب و قابل قبولى كه از خود به نمايش مى گذاريم گل هاى زيادى را به ثمر برسانيم. اتفاقاً چون پاس جزو تيم هاى پايين جدولى است حريف خطرناكى براى ماست و كارمان مقابل اين تيم سخت است. آنها براى جدا شدن از ته جدول تلاش مى كنند و اين مسأله كار ما را سخت مى كند اما با توجه به شرايط فعلى پرسپوليس و استفاده از امتياز ميزبانى يقين بدانيد براى پاس و شكست اين تيم حسابى نقشه كشيده ايم تا دست پر و با يك برد شيرين زمين را ترك كنيم. مطمئن باشيد جايگاه فعلى پاس فريبمان نمى دهد و فكر نمى كنيم پيروزى ساده اى را پيش رو داريم.

• پيش بينى ات از نتيجه اى كه در اين ديدار رقم مى خورد ،چيست؟
– واقعاً سخت است بخواهيم نتيجه اين بازى را از قبل پيش بينى كنيم. آنچه كه مسلم است ۳ امتياز اين بازى هم براى ما مهم است و هم پاس به آن نياز دارد تا از انتهاى جدول تكانى بخورد. به همين خاطر هر ۲ تيم انگيزه هاى زيادى براى پيروزى و كسب هر ۳ امتياز اين ديدار دارند اما قول مى دهيم پرسپوليس تيم برنده اين بازى باشد تا يك گام ديگر براى رسيدن به جايگاهى بهتر در جدول قدم برداريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)