مرجع خبری پرسپولیس : جلسه کادرفنی و سرپرست باشگاه پس از پیروزی مقابل پاس همدان امروز در دفتر حبیب کاشانی برگزار شد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، این جلسه با حضور حبیب کاشانی سرپرست باشگاه، زلاتکو کرانچار سرمربی، تومیسلاو ایوکوییج و حسین عبدی کمک مربی ها، احمدرضا عابدزاده مربی دروزاه بانان و محمود خوردبین سرپرست تیم برگزار شد.

کاشانی در ابتدای صحبت های خود ضمن تسلیت ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع)، از بابت برد تیم فوتبال پرسپولیس برابر پاس اظهار رضایت کرد و این سه امتیاز را باعث بهبودی وضعیت تیم در جدول دانست و در عین حال تاکید کرد: “جدا از کسب نتیجه، نسبت به عملکر تیم رضایت کافی ندارم. نه شما و نه بازیکنان نبایستی فریب جدول و جایگاه سومی پرسپولیس را بخورند، زیرا رقابت فشرده ای بین تیم های بالای جدول وجود دارد. ما در هر بازی به 3 امتیاز آن نیاز داریم.”

کرانچار نیز در صحبت هایش ضمن ارائه توضیح در مورد بازی با پاس و تاکتیک های اتخاذ شده در این مسابقه گزارش داد و تصریح کرد: ” بعد از شکست مقابل استقلال اهواز، روحیه بچه ها تنزل یافته بود و برد برابر پاس فرصت مناسبی برای ارتقا روحیه بازیکنان بود. هر چند در این دیدار نیز فرصت های گل بسیاری از دست رفت.”

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، افزود: “بازیکنان به طور قطع در دیدار برابر صبای قم با آمادگی روحی و بدنی بهتری به میدان خواهند رفت تا مانند دیدار رفت با دست پر میدان را ترک کنند.”

همچنین در مورد تعطیلات و برپایی اردو، بحث و تبادل نظر صورت گرفت که کادر فنی اردو در امارات را محل مناسب برای کسب آمادگی و استفاده بهینه از تعطیلات دانستند. با این وجود مقرر گردید ظرف یکی دو روز آینده تصمیم نهایی اتخاذ گردد. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)