مرجع خبری پرسپولیس : هواداران پرسپولیس هنوز هم خاطرات گلزنی محسن خلیلی را در دو فصل پیش از یاد نبرده‌اند. او روزهای سختی را پشت‌سر گذاشت ولی حالا چند هفته‌ای است که تبدیل به بازیکن ثابت سرخ‌ها شده و البته موضوع خوشحال‌کننده برای خلیلی این است که به اردوی تیم ملی دعوت شده است. خلیلی در مورد دعوت به اردوی تیم ملی، وضعیت فعلی خودش و پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سئوالات پاسخ می‌دهد.

 

*از اینکه دعوت شدی چه حسی داری؟

خیلی خوشحالم که کادر فنی به من اعتماد کرد تا به این اردو دعوت شوم. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد سرمربی را بدهم. من از هواداران پرسپولیس، بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند تا من دوران سخت مصدومیت را پشت‌سر بگذارم و به آمادگی برسم. در گذشته شاید خیلی کم پیش می‌آمد که بازیکنان مختلفی به اردو دعوت شوند ولی حالا کادر فنی روی بازی‌های لیگ به خوبی تمرکز دارد و آنهایی که آماده هستند و شایستگی‌اش را دارند دعوت می‌شوند.

*آخرین بار چه زمانی به اردو دعوت شدید؟

 

برای بازی با کره‌شمالی بود. من در مجموع خاطرات خوبی از تیم ملی ندارم و دو مصدومیت بد و یک کشیدگی همیستیرینگ داشتم که تا همین چند وقت پیش درگیرش بودم. البته پیراهن تیم ملی مقدس است و افتخار می‌کنم که دوباره دعوت شده‌ام.

 

*فکر می‌کنی مستحق دعوت شدن بودی؟

من با توجه به سابقه قبلی‌ام دعوت شدم و کادر فنی از من شناخت داشت. زمانی که در تیم ملی بودم حتی در ترکیب ثابت هم بازی کردم ولی مصدوم شدم اما اعتماد و اعتقاد سرمربی باعث شد تا دوباره دعوت شوم. اگر آماده نبودم مطمئن باشید قطبی مرا دعوت نمی‌کرد. آن هم در شرایطی که در چند بازی اخیر در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار گرفتم.

 

*ولی برخی معتقدند که خلیلی تازه به ترکیب اصلی پرسپولیس راه یافته و در گلزنی هم هنوز مثل گذشته خوب کار نکرده است و نباید در این اردو دعوت می‌شد.

این نظر کادر فنی است و قرار نیست که اشخاص دیگری فهرست تیم ملی را بدهند. به هرحال این اعتقاد سرمربی بوده و مطمئن باشید کادر فنی بازیکنی که آماده نباشد را به تیم ملی دعوت نمی‌کند. تورنمنت قطر فرصت بسیار مناسبی است که من در تیم ملی هم در شرایط مسابقه قرار بگیرم.

 

*به نظر می‌رسد رقابت سختی با مهاجمانی مثل کریم انصاری‌فر، میلاد میداودی و … داشته باشی.

رقابت همیشه سخت است و فکر می‌کنم سلامت در رقابت موضوع بسیار مهمی است. سرمربی باید در هر پست چند بازیکن آماده را در اختیار داشته باشد تا در مورد ترکیب اصلی به نتیجه برسد. من هم رقابت می‌کنم و می‌خواهم به هدفم برسم.

 

*تو نیامده‌ای که ذخیره باشی، اینطور نیست؟

من هیچ وقت به ذخیره بودن فکر نمی‌کنم و علاقه‌ای هم به نشستن روی نیمکت ندارم. الان خوشحالم که به سلامتی کامل رسیده‌ام و باید تمرکزم را بیشتر کنم تا در تیم ملی هم به خواسته‌ام برسم.

 

*چرا پس از علی دایی هیچ مهاجمی نتوانست جای او را پر کند؟

من هم با حرف شما موافقم. دایی نام بزرگی است و متاسفانه در حال حاضر جایی در فوتبال ایران ندارد و این یک شکاف بزرگ است. باید از تجربه دایی در این فوتبال استفاده شود. اگر بعد از خداحافظی او هیچکس نتوانسته جایش را پر کند، باید دنبال دلیل گشت. آیا در فوتبال ایران به مهاجمی به اندازه علی دایی فرصت داده شد و آیا فوتبالیست‌های مکملی مثل خداداد عزیزی یا علی کریمی بودند که یک علی دایی دیگر به وجود بیاید؟

 

*آیا کسی می‌تواند به این زودی جای او را پر کند؟

نمی‌دانم (با خنده). ما اول باید لیگ را قوی کنیم و بعد از دل لیگ بازیکنان آماده به تیم ملی برسند. متاسفانه دیدید که تیم ملی شرایط خوبی پیدا نکرد و این به خاطر پایین بودن سطح مسابقات بود.

 

*کمی هم در مورد پرسپولیس صحبت کن. آیا هواداران این تیم باید از کسب عنوان قهرمانی ناامید باشند؟

تا پایان لیگ فرصت زیادی داریم و نمی‌توان از حالا پیش‌بینی کرد. 4 تیم در بازی‌های آسیایی حضور خواهند داشت و این به آنها فشار وارد خواهد کرد و ما باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

 

*نکته جالب این است که شما در آخرین لحظه با سپاهانی بازی دارید که مدعی جدی قهرمانی‌ است.

امیدوارم بازی پرسپولیس- سپاهان در هفته آخر فینال قهرمانی باشد. ما خاطره خوبی از این گونه بازی‌ها داریم. فقط از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که ما را حمایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)