مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان پرسپوليس با انتقاد شديد از وضعيت موجود در تيم ملي گفت:رحمتي مهره خوبي به حساب مي‌آيد، اما تيم ملي با وي نتيجه خوبي به دست نياورده است.

ميثاق معمارزاده خاطرنشان كرد: در اردوي دبي آمادگي مطلوبي پيدا كردم و با اين آمادگي در نيم فصل دوم ليگ برتر خوب ظاهر شدم.
وي ادامه داد: در بازي برابر پاس همدان روز خوبي داشتم و در حال حاضر نيز وضعيتم روز به روز بهتر مي‌شود.اميدوارم با اين شرايط فعلي بتوانم به پرسپوليس كمك كنم.
معمارزاده در پاسخ به اينكه چرا به تيم ملي دعوت نشده‌ است عنوان كرد: شب گذشته قطبي با عابدزاده تماس تلفني داشت. وي گفته بود آيا معمارزاده را به تيم ملي دعوت كنم يا خير و عابدزاده در جواب گفته بود، اگر به وي فرصت بازي دهي دعوت كن و گرنه پرسپوليس به او نياز دارد و ممكن است با نيمكت نشيني دچار مشكلات روحي شود.

وي در ادامه گفت: متأسفانه در تيم ملي شرايط براي رقابت بين دروازه‌بانان وجود ندارد. با توجه با اينكه رحمتي مهره خوبي در تيم ملي به حساب مي‌رود، اما تيم ملي با وي نتيجه خوبي به دست نياورده است. تا به امروز نيز تيم ملي بر روي يك دروازه‌بان زوم كرده كه اين موضوع در بازي‌هاي غير رسمي نيز به چشم مي‌خورد.
معمارزاده يادآور شد: پوشيدن لباس تيم ملي فوتبال افتخار هر فردي است، اما نيمكت نشيني را دوست ندارم. وقتي مي‌توانم به تيم ملي كشورم كمك كنم چرا فرصت به من داده نمي‌شود؟ حداقل حقم در چند سال اخير يك يا 2 بار بازي در تيم ملي بود.

وي اظهار داشت: مطمئنم اگر به تيم ملي دعوت شوم و روي نيمكت بنشينم به فوتبالم ضربه وارد مي‌شود. با وجودي كه قبلا به تيم ملي دعوت شده بودم، اما در چند سال گذشته تيم ملي حق من را خورده است.
معمارزاده عنوان كرد: خيلي‌ها دوست دارند روي نيمكت تيم ملي بنشينند، اما من اين موضوع را دوست ندارم. در حال حاضر بازيكن در تيم ملي كم و اين موضوع به نفع ما است، چون موفق‌تر خواهيم شد.
اين دروازه‌بان خاطرنشان كرد: هيچ فرقي نمي‌كند حريف تيم ملي برزيل باشد يا مالديو در هر 2 صورت من بايد روي نيمكت بنشينم.
معمارزاده گفت: مهدي رحمتي دوست من است. اما دروازه‌باني شغلي است كه بايد رقيب داشته باشد. تيم ملي نتيجه را مي‌خواهد و فقط روي يك دروازه‌بان نيز زوم مي‌كند. اميدوارم اين موضوع براي افرادي كه در آينده به تيم ملي دعوت خواهند شد پيش نيايد. براي افشين قطبي آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم در بازي‌هاي پيش رو، تيم ملي را به رتبه‌هاي بالاتري جدول در آسيا برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)